Період оскарження умов закупівлі - по 12-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 35 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 175 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 26514713 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Цинік |
| Телефон: | +380671331620 |
| E-mail: | kmambulance353@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 29008, Україна, Хмельницька область,М.ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ , ВУЛ. ДЕПУТАТСЬКА БУД. 20 |
1 |
І. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно пункту 1 Розділу V «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, ЯКІ ВСТАНОВЛЕНІ ЗГІДНО ЧАСТИНИ 3 СТАТТІ 22 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Додатку №1 до тендерної документації передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнену форму «Цінова пропозиція», яка виконана згідно Додатку № 4 до Тендерної документації. Учасником надано довідку, але дана довідка не виконана згідно форми «Цінова пропозиція» Додатку №4 до Тендерної документації ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Пункт 1 Розділу V Додатку № 1 до Тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати заповнену форму «Цінова пропозиція», згідно пункту 1 Розділу V Додатку №1 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.