Закупівлю оголошено - 07-05-2025, 14:19. Дата останніх змін - 12-06-2025, 14:16

Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів

Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів... Державна закупівля - UA-2025-05-07-008325-a Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів від замовника Військова частина Т0920 від 5/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-07-008325-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-05-2025, 14:19
по 13-05-2025, 08:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-05-2025, 20:00
по 24-05-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 26-05-2025, 12:18
по 26-05-2025, 13:05

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
309625.73
309 625,73 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 548,13 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0920
ЄДРПОУ:26632252 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Сухорукова
Телефон:380671889893
E-mail:gdzt0920@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з обов’язкового страху ...
309 625,73 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 26-05-2025, 12:18
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тип транспортного засобу В3

2
одиниця
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
66510000-8
Страхові послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тип транспортного засобу С1

4
одиниця
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
66510000-8
Страхові послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тип транспортного засобу С2

24
одиниця
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
66510000-8
Страхові послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тип транспортного засобу D1

4
одиниця
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
66510000-8
Страхові послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тип транспортного засобу D2

1
одиниця
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
66510000-8
Страхові послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ГАРДІАН"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 02-06-2025 по 10-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, 01032, місто Київ, ВУЛИЦЯ САКСАГАНСЬКОГО, будинок 96, 01032, Таїсія Ляшкович
Остаточна пропозиція:
120 000 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
163 100 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
03-06-2025, 20:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-07-008325-a-b1
Номер договору:
554
Дата підписання договору:
09-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 09-06-2025 по 31-12-2025
120 000 UAH
Ціна договору
120 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПАТ "ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА""   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 26-05-2025 по 03-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЗДОЛБУНІВСЬКА, будинок 7-Д, 02081, Тетяна Гулак
Остаточна пропозиція:
119 900 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
160 560 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-05-25, 10:28:05
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Встановлено, що Учасник на підтвердження повноважень на підписання пропозиції надав Довіреність № 08-03-05/121 від 12.03.2025, що видана на посадову особу - начальника Західнодонбаського відділення Дніпропетровської обласної дирекції HACK "ОРАНТА" Гулак Тетяну Михайлівну (далі - представник). Але сама пропозиція підписана КЕП не посадової особи, а фізичною. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.3. Для юридичних осіб - статут Учасника або інший установчий документ, а у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.» Встановлено, що Учасник надав Статут та Опис з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, але за наданим описом не можливо перевірити достовірності та повноти відомостей в наданому Статуті. «15.8. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування (українською та англійською мовами); організаційно-правова форма; власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; термін ведення господарської/підприємницька діяльності; якщо учасник є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії – вказати повну назву підприємства/компанії; юридичну адресу; поштову або фактичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; адреса веб-сайту (за наявністю) посаду та громадянство керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ та громадянство).» Встановлено, що Учасник надав Відомості про учасника, №23 від 20 травня 2025 р. (файл «Відомості про учасника»), але не вказав громадянство керівника підприємством. «15.9. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”.» Встановлено, що Учасник не надав зазначений Гарантійний лист. «15.11. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі: постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII; Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про захист економічної конкуренції».» Встановлено, що Учасник надав Довідку, № 28 від 20 травня 2025 р. (файл «Довідка про дотримання вимог ЗУ про захист економічної конкуренції»), але згідно оголошення потрібно надати Гарантійний лист про дотримання у своїй діяльності Закону України «Про захист економічної конкуренції». Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі п.п. 15.7.: «15.7. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі про те, що: …- Учасник (уповноважена особа) та/або працівники суб’єкта господарювання, які залучені або будуть залучені до виконання договору, НЕ мають особисті, сімейні, ділові та/або дружні стосунки з уповноваженою особою/уповноваженими особами чи керівником Замовника;…» Встановлено, що Учасник не надав зазначену інформаційну довідку. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-05-25, 10:28:05

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПАТ "ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА""   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
119 900 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
160 560 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-05-2025, 12:37:12
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ГАРДІАН"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
120 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
163 100 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
22-05-2025, 11:31:57
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРАЇНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
140 088 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
172 088 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
22-05-2025, 16:07:49
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
204 902,62 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
204 902,62 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-05-2025, 23:23:59
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ББС ІНШУРАНС»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
259 643 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
259 643 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-05-2025, 12:28:23
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПРАТ "СК "ЄВРОІНС УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
260 295,75 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
260 295,75 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-05-2025, 16:44:24
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено07-05-2025, 14:19:46
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено09-05-2025, 18:33:44
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 17:23:10
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 14:19:25
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 14:19:25
        Тендерна документація
        публічний Видалено07-05-2025, 14:19:25
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-05-2025, 18:33:35
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 17:23:00
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 17:23:00
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічний Видалено07-05-2025, 14:19:25
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:09-05-2025, 18:33:33
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ