Період оскарження умов закупівлі - по 09-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 36 200 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 181 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 26514713 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Цинік |
| Телефон: | +380671331620 |
| E-mail: | kmambulance353@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 29009, Україна, Хмельницька область,М.ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ , ВУЛ. ПІЛОТСЬКА БУД. 1 |
1 |
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно пункту 1.2 Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку №1 до тендерної документації передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність офісу страхової компанії та/або філії/підрозділу із врегулювання збитків у м. Хмельницький, з зазначенням адреси розташування та представників Учасника, які здійснюватимуть взаємодію із Замовником (місце знаходження, назва посади, прізвище та ім’я, номери контактних телефонів та інших засобів зв’язку тощо). Учасник не надав довідку. 2. Згідно пункту 2 Розділу ІІ «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПРАВА ПІДПИСУ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку №1 до тендерної документації передбачено, що Учасник у складі пропозиції повинен надати витяг/відомості з ЄДР (Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (стосується юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців). У витягу/відомостях з ЄДР обов’язково має бути інформація про кінцевих бенефіціарних власників Учасника. Учасник не надав даний документ. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Пункт 1.2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації. 2. Пункт 2 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку згідно пункту 1.2. Розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 2. Надати документ відповідно пункту 2 Розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.