Період оскарження умов закупівлі - по 31-03-2025, 00:00
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 856 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ксенія МОНЗУЛЬ |
| Телефон: | 380459658495 |
| E-mail: | tenderist140303@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
5 |
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРТЕХНОПЛЮС» (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 66130000-0 Брокерські послуги та пов’язані послуги на ринках цінних паперів і товарів (Послуги митного брокера для філій ПрАТ «Укргідроенерго») (оголошення № UA-2025-03-26-001165-a) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 2. Пункт 3.3. розділу 3 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Учасником процедури закупівлі накладено удосконалений електронний підпис (УЕП) на тендерну пропозицію в цілому, натомість Учасник, згідно з вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. 2. Учасник процедури закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції копію квитанції про здійснення страхового платежу за договором добровільного страхування професійної відповідальності митного брокера, відповідно до вимог пункту 3.3. розділу 3 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. 2. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель копію квитанції відповідно до вимог пункту 3.3. розділу 3 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛІСТЕП» (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 66130000-0 Брокерські послуги та пов’язані послуги на ринках цінних паперів і товарів (Послуги митного брокера для філій ПрАТ «Укргідроенерго») (оголошення № UA-2025-03-26-001165-a. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 2. Розділу 1 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 3. Підпункт 2.1. розділу 2 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 4. Підпункт 4.1. розділу 4 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації, додаток № 3 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Учасником процедури закупівлі накладено удосконалений електронний підпис (УЕП) на тендерну пропозицію в цілому, натомість Учасник, згідно з вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. 2. Учасник процедури закупівлі не надав документи, що підтверджують наявність в учасника митного складу під зберігання негабаритних вантажів (під митним контролем в режимі «митний склад»), розташованого у Вишгородському районі Київської області, відповідно до вимог розділу 1 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 3. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, проте не надав документального підтвердження інформації, а саме: щодо наявності в учасника агента з митного оформлення та кваліфікаційних посвідчень «Представник митного брокера», виданих митними органами України. 4. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надав зобов’язання, проте перший абзац, пункти 8 та 9 не відповідають додатку № 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. 2. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документи відповідно до вимог розділу 1 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 3. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документи відповідно до вимог розділу 2 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 4. Учасник повинен завантажити оновлене зобов’язання відповідно до вимог підпункту 4.1. розділу 4 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації та додатка № 3 тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.