Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2025, 00:00
Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, код закупівлі згідно ДК 021:2015 – 66510000-8 «Страхові послуги».Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому, без поділу на окремі частини (лоти).
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 66 835 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 334,18 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Восьмий воєнізований гірничорятувальний загін |
| ЄДРПОУ: | 00159427 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шемеліна Ганна Сергіївна |
| Телефон: | +380563268347 |
| E-mail: | 08vgso@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 51400, Україна, Дніпропетровська область,місто Павлоград, вулиця Дніпровська, 597 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА"" в участі у відкритих торгах по закупівлі: Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, Код закупівлі згідно ДК 021-2015: 66510000-8 «Страхові послуги», № UA-2025-03-10-011497-a, замовником виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: - В порушення вимог п. 1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації тендерна пропозиція Учасника надана без урахування вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме: на пропозицію, яку подав учасник, не було накладено кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис саме учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, накладено підпис фізичної особи Гулак Тетяни Михайлівни, а не представника компанії. Сертифікат електронного ключа дозволяє чітко ідентифікувати, належить ключ фізичній чи юридичній особі (представнику юридичної особи). Електронні підписи посадових осіб або інших працівників юридичної особи обов’язково містять інформацію про юридичну особу. А надавачі електронних послуг, перед тим як надати ключі електронного підпису посадовим особам або працівникам юридичної особи, обов’язково перевіряють повноваження цих осіб діяти від імені підприємства (ст. 22, 23 Закону про електронні довірчі послуги*). Тому, відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов'язаних з виконанням рішення органу оскарження. В свою чергу, відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен : На тендерну пропозицію подану учасником/уповноваженою особою учасника, а саме начальником Західнодонбаського відділення Дніпропетровської обласної дирекції головного офісу ПАТ "ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА"" Гулак Тетяною Михалівною накласти кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, Гулак Тетяни Михайлівни, який містить інформацію про юридичну особу, з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.