Закупівлю оголошено - 10-02-2025, 12:57. Дата останніх змін - 19-03-2025, 16:44

Обов'язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті

Обов'язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті... Державна закупівля - UA-2025-02-10-007346-a Обов'язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті від замовника ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" від 2/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-10-007346-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-10-009157-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-02-2025, 12:57
по 14-02-2025, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-02-2025, 13:00
по 19-02-2025, 13:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 20-02-2025, 15:38
по 20-02-2025, 16:01

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
33252
33 252 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:166,26 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:45165321 Досьє YouControl
Контактна особа:Яна Матвєєва
Телефон:+380673578385
E-mail:yana.melnyk@grmu.com.ua
Місцезнаходження:
21012, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н місто Вінниця, пров.Широцького Костя будинок 24
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Обов'язкове особисте страхуван ...
33 252 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 20-02-2025, 15:38
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Обов'язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті

1
послуга
Україна Вінницька область
по 31-12-2025
66510000-8
Страхові послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-02-2025 по 28-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Журавлина, будинок 4, приміщення 222, 03066, Андрій Горельцев
Остаточна пропозиція:
12 361,92 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
12 361,92 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
11-03-2025, 17:59

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-02-25, 15:56:23
24

Під час розгляду пропозиції Учасника спрощеної закупівлі за предметом - Обов'язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті за кодом ДК 021:2015: 66510000-8 — «Страхові послуги», ідентифікатор закупівлі №UA-2025-02-10-007346-a ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС" (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації, що подана Учасником у пропозиції, а саме: 1. Вимогами пункту 4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації спрощеної закупівлі (далі – Документація) передбачено, що Учасник повинен надати опитувальник контрагента - юридичної особи заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання). Так, на виконання зазначених вимог Учасником надано Опитувальник контрагента – юридичної особи, який не підписаний Уповноваженою особою та нескріплений печаткою у спеціально відведених місцях, чим недотримано зазначені вимоги. Також, виявлені наступні невідповідності, а саме: - примітками* пункту 7 Опитувальника визначено, що інформація про бенефіціарних власників зазначається тільки тих, частка яких становить 25% і більше. Проте, в пункті 7 Учасником зазначено бенефіціарного власника Арбузіної Вікторії Олександрівни, частка якої становить 0,25%, чим в свою чергу не дотримано вимоги документації. - в пункті 8.1 Опитувальника навпроти відсотка прямого володіння Горельцева Андрія Володимировича вказано – 41,19 %, проте згідно з витягу ЄДР відсоток прямого володіння Горельцева Андрія Володимировича становить 40,94 %. 2. Вимогами додатку 1 Документації спрощеної закупівлі (далі- Документація) передбачено надання Учасником Пропозиції у вигляді, наведеному в додатку, на бланку Учасника (Учасник не повинен відступати від даної форми). Так, на виконання зазначених вимог Учасником надано Пропозицію №1.1 від 17.02.2025 р., в якій виявлено наступні невідповідності: - В пункті 7 «Вартість пропозиції (ціна договору про закупівлю) становить з ПДВ*» Учасником зазначено вартість з ПДВ, чим недотримано вимоги приміток «*Без ПДВ, якщо учасник не є платником ПДВ або послуги не оподатковується ПДВ згідно чинного законодавства», оскільки послуги не оподатковуються ПДВ згідно чинного законодавства. - В графах «Ціна за одиницю грн. з ПДВ*» та «Загальна вартість грн. з ПДВ*» Учасником зазначено вартість з ПДВ, чим недотримано вимоги приміток «*Без ПДВ, якщо учасник не є платником ПДВ або послуги не оподатковується ПДВ згідно чинного законодавства», оскільки послуги не оподатковуються ПДВ згідно чинного законодавства. - В графі «Разом з ПДВ*» Учасником зазначено вартість з ПДВ, чим недотримано вимоги приміток «*Без ПДВ, якщо учасник не є платником ПДВ або послуги не оподатковується ПДВ згідно чинного законодавства», оскільки послуги не оподатковуються ПДВ згідно чинного законодавства. Для усунення невідповідності, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити в електронній системі закупівель: 1. Приведений у відповідність, заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою опитувальник контрагента - юридичної особи (Додаток 6 Документації). 2. Приведену у відповідність та заповнену в повному обсязі Пропозицію Учасника згідно додатку 1 Документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-02-25, 15:56:23
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-10-007346-a-a1
Номер договору:
ВФ/110/2-Р-НД-249/25
Дата підписання договору:
18-03-2025, 16:43
Строк дії договору:
з 18-03-2025 по 17-03-2026
12 361,92 UAH
Ціна договору
12 361,92 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
12 361,92 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
12 361,92 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не залучаються
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-02-2025, 11:44:50
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
25 428 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
25 428 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-02-2025, 14:28:02
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 12:57:41
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 12:57:18
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 12:57:18
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 12:57:18
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 12:57:18
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ