Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 340 525 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 702,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління Служби безпеки України в Чернівецькій області |
| ЄДРПОУ: | 20001786 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.sbu.gov.ua |
| Контактна особа: | Василь Віксич |
| Телефон: | +380372595274 |
| E-mail: | vgzchernivtci@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Відповідно до положення пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції ТДВ СК "Альфа-Гарант" виявлено невідповідності в інформації/документах тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пункту 6 розділу 4 Додатка 1 до тендерної Учасник не надав інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. 2. Відповідно до пункту 7 розділу 4 Додатка 1 до тендерної документації Учасник не надав копію діючого свідоцтва (сертифікату) про присвоєння Учаснику рейтингу фінансової надійності (стійкості), виданого національним рейтингом агентством, уповноваженим Національною комісією з цінних паперів і фондового ринку, та його кредитний рейтинг із наданням копії свідоцтва рейтингового агентства про включення його до Державного реєстру уповноважених рейтингових агентств із зазначенням рейтингу Учасника не нижче uaAA (за національною рейтинговою шкалою). 3. Відповідно до пункту 11 розділу 4 Додатка 1 до тендерної документації Учасник не надав довідку в довільній формі, що рівень виплат Учасник за останні три роки становить не менше 25% та не більше 50%. Натомість, Учасником надано довідку, що підтверджує рівень виплат за 2022 рік, 2023 рік та 9 місяців 2024 року. Учасник для усунення невідповідностей має надати інформацію/документи шляхом завантаження в електронну систему закупівель: 1. Інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. 2. Копію діючого свідоцтва (сертифікату) про присвоєння Учаснику рейтингу фінансової надійності (стійкості), виданого національним рейтингом агентством, уповноваженим Національною комісією з цінних паперів і фондового ринку, та його кредитний рейтинг із наданням копії свідоцтва рейтингового агентства про включення його до Державного реєстру уповноважених рейтингових агентств із зазначенням рейтингу Учасника не нижче uaAA (за національною рейтинговою шкалою). 3. Довідку в довільній формі, що рівень виплат Учасник за останні три роки не менше 25% та не більше 50%. Інформація щодо рівня виплат в довідці, має бути зазначена відносно повних років (2022, 2023,2024).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.