Період оскарження умов закупівлі - по 07-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 165 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 650 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Орап Ольга Григорівна |
| Телефон: | 380633051563 |
| E-mail: | kkeu-tender1@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Керуючись вимогами ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386, та у зв’язку з великим об’ємом роботи уповноваженої особи та обмеженою кількістю уповноважених осіб з організації процесу закупівель виникає необхідність продовжити строк для розгляду тендерної пропозиції.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника АТ «Страхова компанія «Країна» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 66510000-8 - Страхові послуги (Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до підпункту 2 пункту 6 розділу VІ Тендерної документації, Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та погодження з умовами викладеними в розділі 12 проекту договору про закупівлю, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав гарантійний лист щодо зобов’язання на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю. 2) Відповідно до пункту 3 розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, вказано щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, шляхом надання таких документів: Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору щодо надання послуг зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту за 2023 рік, та/або 2024 рік в якій повинна бути зазначена інформація про обсяг застрахованих транспортних засобів (у кількісному виразі), найменування страхувальника, з яким було укладено договір, його адресу та контактний телефон, а також стан належного виконання договору стосовно якості та строків. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати сканований договір про надання послуг зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту та документ(и), що підтверджує повноту та своєчасність виконання цього договору, а саме сканований акт прийому наданих послуг з відмітками про прийняття послуг та/або інший документ. Сканований оригінал позитивного листа-відгуку від контрагента за аналогічним договором, про якість послуг учасника. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на надання послуг аналогічного до предмету закупівлі. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку аналогічного договору № 87 від 18.05.2023р. з КП «Міські дороги» на послуги обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Згідно довідки надано копію договору та лист-відгук. Учасник не надав документ, що підтверджує виконання даного договору, згідно вимоги Замовника. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Рішенням уповноваженої особи № (ВТ) 003/3 від 17.02.2025 надається учаснику АТ «Страхова компанія «Країна» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 66510000-8 - Страхові послуги (Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів) 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - надати гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю; - надати документ(и), що підтверджує повноту та своєчасність виконання договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.