Період оскарження умов закупівлі - по 26-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 194 227 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 971,14 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 6 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38374231 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кащій Василь |
| Телефон: | 380686494317 |
| E-mail: | VaSil6dprz@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 82400, Україна, Львівська область,Стрий, ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА, будинок 23 |
5 |
Учаснику відкритих торгів ПАТ "НАСК "ОРАНТА" Львівська обласна дирекція" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 66510000-8 Страхові послуги (Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів)» Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги щодо надання: "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):- власна довідка з інформацією про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі (з зазначенням назв організацій, ідентифікаційних кодів за ЄДРПОУ; предмету, номеру та дати договорів; обсягу / чи суми договору; термінів виконання та стану виконання договорів). Довідка оформляється у довільній формі". Всупереч зазначеній вимозі учасником у поданій довідці про досвід виконання аналогічного договору не вказано найменування предмету договору та термінів виконання договору. 1.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - відкориговану довідку з інформацією про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі (з зазначенням назв організацій, ідентифікаційних кодів за ЄДРПОУ; предмету, номеру та дати договорів; обсягу / чи суми договору; термінів виконання та стану виконання договорів). Довідка оформляється у довільній формі". 2. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 1.1. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги щодо надання: "Інформаційна довідка, щодо осіб, які мають право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень". Проте учасником не надано вказаної довідки. 2.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - Інформаційну довідку, щодо осіб, які мають право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень 3. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №3. 3.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 1.1. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги щодо надання: "Копія Ліцензії на право провадження послуг з страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, яка видана уповноваженим на те органом, або довідку з посиланням на таку ліцензію, якщо остання знаходиться у відкритому доступі". Всупереч зазначеній вимозі учасником не надано а ні ліцензії, а ні довідки з посиланням на таку ліцензію, якщо остання знаходиться у відкритому доступі. 3.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - Копію Ліцензії на право провадження послуг з страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, яка видана уповноваженим на те органом, або довідку з посиланням на таку ліцензію, якщо остання знаходиться у відкритому доступі АБО пояснення з даного прииводу. 4. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №4. 4.1. перелік виявлених невідповідностей: - У п. 4.1. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги щодо надання: "4.1. Заповнений Додаток 5 «Технічна специфікація»". Учасником надано підписаний та погоджений додаток 5 «Технічна специфікація». Як підтвердження відповідності запропонованих послуг вимогам замовника щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Проте у відповідній колонці учасником не вказано суму страхового платежу по кожному транспортному засобу. 4.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 4.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - не змінюючи технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (запропонованих послуг) у додатку 5 «Технічна специфікація», дозаповнити колонку таблиці щодо "Розміру страхового платежу, грн.".
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.