Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 367 769 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 677,69 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТОВ Сумитеплоенерго |
| ЄДРПОУ: | 33698892 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коваленко Денис Сергійович |
| Телефон: | +380542786986 |
| E-mail: | sumteplo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 40030, Україна, Сумська область,Суми, вул. Друга Залізнична, 10 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації: «Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель).» 1. Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку 1.1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема Довідку, складену за формою наведеної таблиці, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів). Для підтвердження зазначеної у довідці інформації Учасник повинен надати оригінал або завірену копію сканованого(их) договору(ів) із специфікацією (у разі наявності) без інших додатків, які є його невід’ємною частиною (у разі наявності), та завірені копії або оригінали документів, що свідчать про виконання такого договору(ів): відгук (виданий суб’єктом господарювання з яким було укладено аналогічний договір) із зазначенням інформації про виконання договору або акт звірки або видаткова накладна, тощо; 2. Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку 1.1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема Довідку у довільній формі щодо наявності представництва надавача послуг в м. Суми та розгалуженої мережі СТО-партнерів; 3. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Додатку 1.1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (дозволяється подавати документи як з кваліфікованим електронним підписом так і підписані власноруч). У разі, якщо учасником є юридична особа, то для підтвердження повноважень Учасник надає завірену підписом Учасника копію або оригінал: протоколу/рішення власників чи акціонерів чи засновників чи установчих (загальних) зборів та наказу (рішення/розпорядження) про призначення керівника (допускається подання витягів чи виписок з цих документів), а якщо підписувати тендерну пропозицію буде уповноважена Учасником особа додатково необхідно надати довіреність (доручення) керівника Учасника, яка (яке) засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції або інше. Якщо один із вищезазначених документів не передбачений (необов’язковий), учасник повинен надати скановану довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа; 4. Відповідно до пункту 2 розділу 3 Додатку 1.1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати завірену підписом Учасника копію або оригінал Статуту (для юридичних осіб) або іншого установчого документу із змінами та доповненнями (у разі якщо на статуті відсутня відмітка державної реєстрації, необхідно разом із статутом надати копію Опису документів, що надаються державному реєстратору для проведення реєстраційної дії, з кодом доступу до результату надання адміністративних послуг; 5. Відповідно до пункту 4 розділу 3 Додатку 1.1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Довідку у довільній формі про відповідність предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним вимогам; 6. Відповідно до пункту 5 розділу 3 Додатку 1.1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Тендерну пропозицію, яка складена за формою та змістом, що визначений у п. 4.1 Додатку 1.1 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи Учасника; 7. Відповідно до пункту 11 розділу 3 Додатку 1.1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Гарантійний лист (з посиланням на номер оприлюдненої в електронній системі закупівель процедури закупівлі), відповідно до якого Учасник гарантує поставити Замовнику товар (надати послуги/ виконати роботи) належної якості, у необхідній кількості та в установлені строки; 8. Відповідно до пункту 12 розділу 3 Додатку 1.1 до тендерної документації, у разі залучення субпідрядників/співвиконавців Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену за формою наведеної таблиці. Якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт чи надання послуг субпідрядників/співвиконавців, він у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі в якій необхідно зазначити, що субпідрядні організації/співвиконавці залучатися не будуть; 9. Відповідно до пункту 13 розділу 3 Додатку 1.1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Гарантійний лист (з посиланням на номер оприлюдненої в електронній системі закупівель процедури закупівлі), відповідно до якого Учасник гарантує при виникненні страхового випадку – виїзд інспектора на місце. Учасником на виконання зазначених вимог у складі тендерної пропозиції: 1. Надано Довідку, складену за формою наведеної таблиці, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), оригінал або завірену копію сканованого(их) договору(ів) із специфікацією (у разі наявності), проте Учасником не надано завірені копії або оригінали документів, що свідчать про виконання такого договору(ів): відгук (виданий суб’єктом господарювання з яким було укладено аналогічний договір) із зазначенням інформації про виконання договору або акт звірки або видаткова накладна, тощо; 2. Надано Довідку у довільній формі що містить інформацію щодо наявності розгалуженої мережі СТО-партнерів, проте не містить інформації щодо наявності представництва надавача послуг в м. Суми; 3. Надано довіреність (доручення) керівника Учасника, яка (яке) засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції, проте не надано завірену підписом Учасника копію або оригінал: протоколу/рішення власників чи акціонерів чи засновників чи установчих (загальних) зборів та наказу (рішення/розпорядження) про призначення керівника (допускається подання витягів чи виписок з цих документів) та не надано скановану довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа; 4. Надано завірену підписом Учасника копію або оригінал Статуту на якому відсутня відмітка державної реєстрації, проте не надано копію Опису документів, що надаються державному реєстратору для проведення реєстраційної дії, з кодом доступу до результату надання адміністративних послуг; 5. Не надано Довідку у довільній формі про відповідність предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним вимогам; 6. Надано Тендерну пропозицію, яка не відповідає змісту, що визначений у п. 4.1 Додатку 1.1 до тендерної документації; 7. Надано Гарантійний лист (з посиланням на номер оприлюдненої в електронній системі закупівель процедури закупівлі), відповідно до якого Учасник гарантує поставити Замовнику товар (надати послуги/ виконати роботи) належної якості, у необхідній кількості та в установлені строки, проте, зогляду на те, що предметом закупівлі є послуги - Учасник не надав Гарантійний лист (з посиланням на номер оприлюдненої в електронній системі закупівель процедури закупівлі), відповідно до якого Учасник гарантує Замовнику надати послуги належної якості, у необхідній кількості та в установлені строки; 8. Не надано довідку, складену за формою наведеної таблиці (у разі залучення субпідрядників/співвиконавців) та не надав довідку у довільній формі в якій необхідно зазначити, що субпідрядні організації/співвиконавці залучатися не будуть (якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт чи надання послуг субпідрядників/співвиконавців); 9. Надано Гарантійний лист, відповідно до якого Учасник гарантує при виникненні страхового випадку – виїзд інспектора на місце, який не містить посилання на номер оприлюдненої в електронній системі закупівель процедури закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Завірені копії або оригінали документів, що свідчать про виконання договору(ів): відгук (виданий суб’єктом господарювання з яким було укладено аналогічний договір) із зазначенням інформації про виконання договору або акт звірки або видаткова накладна, тощо; 2. Довідку у довільній формі щодо наявності представництва надавача послуг в м. Суми; 3. Завірену підписом Учасника копію або оригінал: протоколу/рішення власників чи акціонерів чи засновників чи установчих (загальних) зборів та наказу (рішення/розпорядження) про призначення керівника (допускається подання витягів чи виписок з цих документів) або скановану довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа; 4. Копію Опису документів, що надаються державному реєстратору для проведення реєстраційної дії, з кодом доступу до результату надання адміністративних послуг; 5. Довідку у довільній формі про відповідність предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним вимогам; 6. Тендерну пропозицію, яка складена за формою та змістом, що визначений у п. 4.1 Додатку 1.1 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи Учасника; 7. Гарантійний лист (з посиланням на номер оприлюдненої в електронній системі закупівель процедури закупівлі), відповідно до якого Учасник гарантує Замовнику надати послуги належної якості, у необхідній кількості та в установлені строки; 8. Довідку, складену за формою наведеної у пункті 12 розділу 3 Додатку 1.1 до тендерної документації таблиці (у разі залучення субпідрядників/співвиконавців) або довідку у довільній формі в якій необхідно зазначити, що субпідрядні організації/співвиконавці залучатися не будуть (якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт чи надання послуг субпідрядників/співвиконавців); 9. Гарантійний лист (з посиланням на номер оприлюдненої в електронній системі закупівель процедури закупівлі), відповідно до якого Учасник гарантує при виникненні страхового випадку – виїзд інспектора на місце.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.