Період оскарження умов закупівлі - по 19-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 028 753 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 287,53 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Вінницяоблводоканал |
| ЄДРПОУ: | 03339012 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Якименко |
| Телефон: | +380432537398 |
| E-mail: | uovinvodokan@vinvk.com.ua |
| Місцезнаходження: | 21022, Україна, Вінницька область,місто Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 173 |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС" в процедурі відкритих торгів з особливостями по предмету — Страхування на випадок хвороби (в тому числі медичне страхування) (код ДК 021:2015- 66510000-8 Страхові послуги ), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1. Згідно п. 2 Розділу 1 “Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям” Додатку 1 Тендерної документації, учасник закупівлі мав надати Оригінал або копію Договору в повному обсязі (договір має бути діючим на весь період надання послуг страхування) з медичним закладом про надання консультацій та проведення прийому застрахованих осіб лікарями відповідної кваліфікації. Відповідно до Приміток до Додатку №1 Тендерної документації, копії усіх сторінок (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). На виконання вищевказаної вимоги, учасник надав договір доручення з асистанською компанією ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна». Відповідно до вимог Замовника договір має бути діючим на весь період надання послуг страхування. Наданий Учасником договір діє до 23 серпня 2025 року. Договір передбачає автоматичну пролонгацію за умови дотримання певних умов, Учасник не надав жодних листів чи інших документів на підтвердження того що договір буде пролонговано. Також Учасник мав надати договір саме з медичним закладом про надання консультацій та проведення прийому застрахованих осіб лікарями відповідної кваліфікації. Учасник надав договір з асистанською компанією ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна» та не надав договір укладений між ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна» та медичним закладом про надання послуг. Наданий договір з асистанською компанією не завірено підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитками печатки учасника. 2. Згідно п. 17 Розділу 3 “Інша інформація, яка надається учасником” Додатку 1 Тендерної документації, Учасник має надати на фірмовому бланку за підписом керівника (або Уповноваженої особи) (скріплену печаткою у випадку використання) інформаційну довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Вимога застосовується виключно у випадку закупівлі робіт, послуг. Учасник в складі тендерної пропозиції надає Довідку № 21/3.12 від 21.01.2025 року, що учасник не планує залучати для надання послуг субпідрядників/співвиконавців. Проте в складі тендерної документації надає довідку № 21/1.2 від 21.01.2025 року про те що асистанська компанія буде організовувати консультації та прийом застрхованих осіб лікарями. Для усунення вищевказаних невідповідностей, ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС" необхідно додати до своєї пропозиції протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, наступні документи та інформацію: 1. Засвідчити підписом учасника та печаткою або підписом КЕП (із зазначенням, що копія відповідає оригіналу) копії усіх сторінок договору доручення з асистанською компанією ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна». 2 Надати гарантійний лист, що договір доручення з асистанською компанією ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна» буде продовжено на весь період надання послуг страхування. 3. Надати договір укладений між ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна» та медичним закладом про надання консультацій та проведення прийому застрахованих осіб лікарями відповідної кваліфікації. 4. Учасник має надати інформаційну довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.