Період оскарження умов закупівлі - по 12-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 213 119,50 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 065,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони в Хмельницькій області |
| ЄДРПОУ: | 40108929 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Фесун Ірина Юріївна |
| Телефон: | +380382670456 |
| E-mail: | upo_khm_dzo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) в наданій Учасником довідці вих. № 0140/17 від 13.01.2025 про засновника та кінцевого бенефіціарного власника інформація про засновників і бефіціарів обмежується даними бенефіціарного власника та не розкриває даних про інших засновників Учасника, а також не містить інформації щодо незастосування до засновників та кінцевого бенефіціарного власника Учасника санкцій, що не відповідає п. 3.1.2 тендерної документації на Закупівлю; 2) наданий Учасником лист вих. № 0140/13 від 13.01.2025 щодо повноважень посадових осіб не містить інформації про наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договору про закупівлю, що не відповідає п. 3.1.2 тендерної документації на Закупівлю; 3) не надано згоди на обробку персональних даних від засновників та кінцевого бенефіціара, що не відповідає п. 3.1.2 тендерної документації на Закупівлю; 4) надана довідка вих. № 01410/2 від 13.01.2025 р. про досвід виконання аналогічного договору не містить коректного визначення предмету договору № 220030 від 24.01.2022 р. між Учасником, як Страховиком, та Страхувальником, що не відповідає п. 3.5.2 і табл. 3.1 додатку 3 тендерної документації на Закупівлю; 5) не надано лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій до Учасника у разі невиконання (неналежного виконання) умов Договору про закупівлю щодо поставки послуг належної якості або ж із порушенням визначених Замовником строків, що не відповідає п. 6.2.10 тендерної документації на Закупівлю. 2. Перелік інформації та/або документів, оформлених відповідно до вимог тендерної документації на Закупівлю, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) уточнена (оновлена) довідка довільної форми, яка зокрема містить інформацію про назви засновників і бенефіціара, їх резидентство та місцезнаходження, з підтвердженням інформації щодо незастосування до засновника (-ів) та/або кінцевого бенефіціарного власника (-ів) Учасника санкцій у виді заборони на здійснення у неї (-их) публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції» та Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178; 2) уточнена (оновлена) довідка (лист, повідомлення тощо) довільної форми про особу (осіб), що уповноважена (-ні) підписувати документи тендерної пропозиції та Договір про закупівлю у разі перемоги Учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання, а також наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів; 3) згода на обробку персональних даних від засновників і кінцевого бенефіціара, у довільній формі або за формою додатку 4 до тендерної документації на Закупівлю. Згода на обробку персональних даних має містити інформацію про найменування Учасника закупівлі, прізвище, ім’я та по-батькові, посаду (форму зв’язку з Учасником) фізичної особи – суб’єкта персональних даних, персональні дані якої розкриваються в тендерній пропозиції Учасника закупівлі; 4) уточнена (оновлена) довідка довільної форми про досвід виконання аналогічних договорів протягом останніх років, починаючи з 2021 року, що містить ряд обов’язкової інформації відповідно до табл. 3.1 додатку 3 тендерної документації на Закупівлю; 5) лист-згода про можливе застосування до Учасника оперативно-господарських санкцій, передбачених статтями 217, 235 та п. 4 ч. 1 статті 236 Господарського кодексу України, у разі невиконання (неналежного виконання) умов Договору про закупівлю щодо поставки послуг належної якості або ж із порушенням визначених Замовником строків (у довільній формі).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.