Період оскарження умов закупівлі - по 17-12-2024, 00:00
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 28 891,84 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 280 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ксенія МОНЗУЛЬ |
| Телефон: | 380459658495 |
| E-mail: | tenderist140303@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
5 |
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ПрАТ СК «ІНТЕРЕКСПРЕС» (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 66510000-8 Страхові послуги (Особисте страхування від нещасних випадків на транспорті для працівників філій ПрАТ «Укргідроенерго») (оголошення № UA-2024-12-12-020096-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 3.1.1.2. таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 2. Пункт 3.2. таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. 3. Пункт 3.4. таблиці № 1 продовження додатка № 1 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Відповідно до вимог п. 3.1. таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку № 18/1 від 18.12.2024 р. про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів та відповідно інформації зазначеній у довідці копії договорів №303/400-000260 від 11.05.2022 р. Комунальне Некомерційне Підприємство «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради», № ПР/Автобаза-19205/НЮ від 11.05.2019 р. АТ «Українська залізниця». Проте в листі-відгуку наданому до Договору № ПР/Автобаза-19205/НЮ від 11.05.2019 р. не міститься саме підтвердження виконання аналогічного договору, що не відповідає вимогам п. 3.1.1.2. таблиці № 1 Додатка № 1 тендерної документації. Лист-відгук до договору №303/400-000260 від 11.05.2022 р. не наданий. 2. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції завантажив Свідоцтво № SR-02-08/2024 від 02.06.2024 р. видане Рейтинговим агенством «Стандарт-Рейтинг» про присвоєння Приватному акціонерному товариству «Страхова компанія «ІнтерЕкспрес» кредитного рейтингу (рейтингу фінансової стійкості) за національною рейтинговою шкалою на рівні uaAA, проте не надав копії свідоцтва рейтингового агентства про включення його до Державного реєстру уповноважених рейтингових агентств, як того вимагалось п. 3.2. таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. 3. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надав звіт форма № 1 «Баланс» на 30 червня 2024 р. проте п. 3.4. таблиці № 1 продовження додатка № 1 тендерної документації вимагалось за ІІІ квартал 2024 року. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель листи-відгуки, які містять підтвердження виконання аналогічних договорів зазначених у довідці № 18/1 від 18.12.2024 р., що надана у складі тендерної пропозиції. 2. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель копію свідоцтва Рейтингового агентства «Стандарт-Рейтинг» про включення його до Державного реєстру уповноважених рейтингових агентств. 3. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель засвідчену копію звіту форма № 1 «Баланс» за ІІІ квартал 2024 року. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.