Період оскарження умов закупівлі - по 10-12-2024, 00:00
Страхові послуги за кодом ДК 021:2015 66510000-8 (Страхування від нещасних випадків)
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 078 800 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 394 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 32 000 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 38728507 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.delta-pilot.ua/ |
| Контактна особа: | Туней Світлана Миколаївна |
| Телефон: | 380512501184 |
| E-mail: | svetlana.tuney@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Враховуючи відсутність затвердженого фінансового плану замовника на 2025 рік та неможливість здійснення витрат на закупівлю: Страхові послуги за кодом ДК 021:2015 66510000-8 (Страхування від нещасних випадків), прийнято рішення відмінити відкриті торги на підставі пп.3) п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Замовник відміняє відкриті торги у разі: «3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг»).
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
28-01-2025, 00:00
Період оскарження:
з 17-01-2025, 17:00 по 28-01-2025, 00:00
Документи:
На підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом документів, що необхідно розглянути замовнику на відповідність вимогам тендерної документації за предметом закупівлі та Закону з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС" 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Страхові послуги за кодом ДК 021:2015 66510000-8 (Страхування від нещасних випадків). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2024-12-03-020464-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС" (далі також - учасник) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією за вказаним предметом закупівлі від 03 грудня 2024 року (далі - Тендерна документація від 03.12.2024). Згідно умов п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації від 03.12.2024 визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель … шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником в Додатку 3 до цієї Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ)…». Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 03.12.2024 вимагається надати: «надати інформацію (завантажити файли із сканованими документами (копіями документів)): - скановану копію документу, виданого Уповноваженим органом, за результатами аналізу звітності учасника за 1 півріччя 2024 року, що підтверджує дотримання вимог до платоспроможності страховика Учасником;». У складі документів тендерної пропозиції ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС" надано: - скановану копію листа Національного банку України (далі - НБУ) від 31.07.2024 № 21-0006/58091, в якому зазначено: «що за результатами аналізу звітності Товариства за 2023 рік, що надійшла до Національного банку України відповідно до законодавства, станом на 31.12.2023 Товариством дотримано вимоги до платоспроможності страховика…»; - скановану копію листа НБУ від 26.11.2024 № 21-0006/89039, в якому зазначено: «що за результатами звітності Товариства за 9 місяців 2024 року, що надійшла до Національного банку України відповідно до законодавства, станом на 01.10.2024 Товариством дотримано вимоги частин другої та третьої статті 38 Закону України від 18 листопада 2021 року № 1909-ІХ «Про страхування»…». Разом з тим вище вказаними умовами Тендерної документації від 03.12.2024 вимагалося надати скановану копію документу, виданого Уповноваженим органом, за результатами аналізу звітності учасника за 1 півріччя 2024 року, що підтверджує дотримання вимог до платоспроможності страховика Учасником. 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС" для усунення виявлених невідповідностей повинен виконати вимоги п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації від 03.12.2024 та Додатку 3 до Тендерної документації від 03.12.2024, - надати інформацію: скановану копію документу, виданого Уповноваженим органом, за результатами аналізу звітності учасника за 1 півріччя 2024 року, що підтверджує дотримання вимог до платоспроможності страховика Учасником;». Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.