Період оскарження умов закупівлі - по 18-11-2024, 00:00
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 104 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана ЯРМАК |
| Телефон: | 380459658639 |
| E-mail: | tenderist140303@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
4 |
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ПрАТ «Страхова Компанія «УЛЬТРА АЛЬЯНС» (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 66510000-8 Страхові послуги (Особисте страхування працівників відомчої та сільської пожежної охорони і членів добровільних пожежних дружин (команд) для філій ПрАТ «Укргідроенерго») (оголошення № UA-2024-11-12-001769-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 3.1.1.2. таблиці № 1 Додатка № 1 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надав лист-відгук від 10.10.2024 №14/16/010101-8974-24 АТ «Хмельницькобленерго» щодо укладання договору по страхуванню. Разом з тим, у наданому в складі пропозиції листі-відгуку не міститься саме підтвердження виконання аналогічного договору, що не відповідає вимогам п. 3.1.1.2. таблиці № 1 Додатка № 1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель оновлений лист-відгук, який містить саме підтвердження виконання аналогічного договору. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ПрАТ «Страхова Компанія «УЛЬТРА АЛЬЯНС» (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 66510000-8 Страхові послуги (Особисте страхування працівників відомчої та сільської пожежної охорони і членів добровільних пожежних дружин (команд) для філій ПрАТ «Укргідроенерго») (оголошення № UA-2024-11-12-001769-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 3.1. Таблиці № 1 Додатка № 1 тендерної документації. 2. Пункт 3.3. Таблиці № 3 Продовження додатка №1 тендерної документації. 3. Додаток № 3 тендерної документації. 4. Пункт 1.2. таблиці № 3 продовження додатка №1 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надав довідку від 19.11.2024р вих. № 1.1.3.1 про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договора від 21.02.2023р. № ТЕ-261 АТ «Хмельницькобленерго, строк надання послуг 01.10.2024 – 01.10.2025, договір не виконаний, а тому не може бути підтвердженням виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору. 2. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надав довідку від 19.11.2024р. вих. № 1.3.3.3 в якій учасник підтверджує виконання вимог частини 3 статті 14 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та зазначає посилання на розділ веб-сайту Учасника https://ultra-alliance.com.ua/corporate/finansova-zvitnist/ , проте за данним посиланням відсутній аудиторський висновок за останній звітний період (2023 рік). 3. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надав форму «ЗОБОВ’ЯЗАННЯ» в якій п. 7 не відповідає Додатку №3 тендерної документації. 4. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надав Протокол № 5 засідання Наглядової ради від 21.12.2019 р., яким затверджено рішення щодо укладення контракту (трудової угоди) з Головою правління Арбузіною Вікторією Олександрівною строком на 3 (три) роки, з чого вбачається, що термін контракту сплив в 2022 році. При цьому документів на продовження контракту з Арбузіною Вікторією Олександрівною в складі тендерної пропозиції учасником не надано. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель оновлену довідку про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договора відповідно до вимог пункта 3.1. Таблиці № 1 Додатка № 1 тендерної документації, копію договора та лист-відгук відповідно до вимог п. 3.1.1. Таблиці № 1 Додатка № 1 тендерної документації. 2. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель оновлену довідку, в якій буде зазначене посилання на розділ веб-сайту Учасника з опублікованою фінансовою звітністю та аудиторським висновком за останній звітний період (2023 рік) відповідно до вимог пункта 3.3. Таблиці № 3 Продовження додатка №1 тендерної документації. 3. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель оновлену форму «ЗОБОВ’ЯЗАННЯ» відповідно до вимог Додатка № 3 тендерної документації. 4. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документ, який підтверджує продовження повноважень Голови правління Арбузіної Вікторії Олександрівни. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.