Період оскарження умов закупівлі - по 20-10-2024, 00:00
Процедура закупівлі розпочата на очікувану вартість.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 847 029 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 235,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 40108866 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dp.npu.gov.ua |
| Контактна особа: | Дмитро КОВАЛЬ |
| Телефон: | +380567565208 |
| E-mail: | dimabmw29121980@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А |
4 |
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УНІВЕРСАЛЬНА", яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Додатком 2 до тендерної документації Учаснику необхідно подати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. На виконання вимоги «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази» необхідно надати: Довідку в довільній формі про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, з обов’язковим зазначенням інформації: про наявність у власності учасника нежитлових приміщень (офісів) на території України для здійснення статутної діяльності та їх місцезнаходження; про наявність автотранспорту (власного, орендованого, тощо) та копії чинних документів, що підтверджують право власності або оренди автотранспорту; про наявність в Учасника цілодобового колл-центру екстреного зв’язку (з зазначенням телефону); щодо адреси представництва (місцезнаходження структурного підрозділу учасника чи іншого суб’єкта, з яким у учасника укладений договір доручення про комерційне представництво). Наявність в учасника представництва в м. Дніпро та у Дніпропетровській області. Місцезнаходження підтверджується документами на власність або оренду приміщення. Учасник надав: - Довідку про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі від 22.10.2024 № 957/6/31-002 (далі – Довідка); - Договір купівлі-продажу нежитлового приміщення від 21.02.2011 року ВРД № 319983 укладеного між громадянкою України Камінською С. В. (продавець) та ПАТ «Страхова компанія «Універсальна» (покупець) щодо придбання нежитлового приміщення за адресою м. Дніпропетровськ, пр. К. Маркса, буд. 51; - Договір суборенди нежитлових приміщень від 01.02.2016 року укладеного між ПАТ «Концерн Галнафтогаз» (орендар) та ПАТ «Страхова компанія «Універсальна» (Суборендар) щодо суборенди частини приміщення за адресою Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пр. К. Маркса, буд. 1, кімната 201. Акт прийому-передачі об’єкта суборенди від 01.02.20216 та Додаткову угоду до договору суборенди нежитлових приміщень від 01.02.2016 року укладену від 01.02.2024; - копії чинних документів, що підтверджують право власності автотранспорту, який належить ПАТ «Страхова компанія «Універсальна». 1. Учасником в Довідці на вимогу - про наявність у власності учасника нежитлових приміщень (офісів) на території України для здійснення статутної діяльності та їх місцезнаходження, зазначено інформацію щодо наявності приміщень в кількості 36, але вказано тільки 23 адреси. 2. В Довідці на вимогу - щодо адреси представництва (місцезнаходження структурного підрозділу учасника чи іншого суб’єкта, з яким у учасника укладений договір доручення про комерційне представництво). Наявність в учасника представництва в м. Дніпро та у Дніпропетровській області. Місцезнаходження підтверджується документами на власність або оренду приміщення. Учасником в Довідці зазначено інформацію стосовно представництв в м. Дніпро та у Дніпропетровській області за наступними адресами: - м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 51; - м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 96; - м. Дніпро, вул. Ливарна, 2а, - смт Широке, вул. Соборна, 95, - м. Кривий Ріг, пр. Поштовий, 1. Про те, надано документи на власність або оренду приміщення тільки на дві адреси, а саме: - Договір купівлі-продажу нежитлового приміщення від 21.02.2011 року ВРД №319983 укладеного між громадянкою України Камінською С. В. (продавець) та ПАТ «Страхова компанія «Універсальна» (покупець) щодо придбання нежитлового приміщення за адресою м. Дніпропетровськ, пр. К. Маркса, буд. 51; - Договір суборенди нежитлових приміщень від 01.02.2016 року укладеного між ПАТ «Концерн Галнафтогаз» (орендар) та ПАТ «Страхова компанія «Універсальна» (Суборендар) щодо суборенди частини приміщення за адресою Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пр. К. Маркса, буд. 1, кімната 201. Акт прийому-передачі об’єкта суборенди від 01.02.20216 та Додаткову угоду до договору суборенди нежитлових приміщень від 01.02.2016 року укладену від 01.02.2024. Що не відповідає вимогам Додатку 2 тендерної документації. Привести у відповідність інформацію та документи. 1. На виконання вимоги «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази» Додатку 2 до тендерної документації, необхідно надати наступну інформацію/документи: - про наявність у власності учасника нежитлових приміщень (офісів) на території України для здійснення статутної діяльності та їх місцезнаходження; - щодо адреси представництва (місцезнаходження структурного підрозділу учасника чи іншого суб’єкта, з яким у учасника укладений договір доручення про комерційне представництво). Наявність в учасника представництва в м. Дніпро та у Дніпропетровській області. Місцезнаходження підтверджується документами на власність або оренду приміщення. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.