Період оскарження умов закупівлі - по 07-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 99 427,70 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони в Одеській області |
| ЄДРПОУ: | 40108934 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.guard.np.gov.ua |
| Контактна особа: | Віталій Поліщук |
| Телефон: | +380487408108 |
| E-mail: | alexbmw220@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65074, Україна, Одеська область,м.Одеса, Малиновський р-н, вул. Академіка Філатова, 70 А |
2 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - із змісту наданого листа щодо повноважень посадових осіб №3266/11 від 08.10.2024 не має можливості встановити повноваження зазначених посадових осіб, чим порушено вимоги підпункту 3 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - за результатами перевірки електронного підпису учасника процедури закупівлі на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що засіб кваліфікованого електронного підпису надав інформацію, що тип підпису «удосконалений», який не може вважатися кваліфікованим, чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати довідку, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі. - відповідно до ч.3 ст.12 Закону створення та подання учасником тендерної пропозиції та її оцінки повинно бути здійснено з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання на неї кваліфікованого електронного підпису учасника або керівника учасника процедури закупівлі, повноваження якого щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з п.1 розділу 3 цієї тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.