Період оскарження умов закупівлі - по 16-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 44 730,21 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 447,30 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ ОПЕРАТОР РИНКУ |
ЄДРПОУ: | 43064445 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Швець Лариса Олександрівна |
Телефон: | +380442050186 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,місто Київ, вулиця Симона Петлюри, будинок 27 |
3 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
На виконання вимог пунктів: - згідно пункту 2 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації на Закупівлю Учасник мав надати скан-копію довідки, складеної в довільній формі, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, в якій зазначається інформація про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації (ПІБ, посада, освіта) та підтверджуючі документи (копії трудової книжки, дипломів та сертифікатів). Скан-копії таких підтверджуючих документів як дипломи та сертифікати – відсутні. - згідно пункту 8 таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації на Закупівлю Учасник мав надати скан-копії Правил добровільного страхування з усіма змінами до них. Учасником надано виключно Додаток №4 до правил добровільного страхування відповідальності перед третіми особами. Особливі умови добровільного страхування професійної відповідальності суб’єктів різних форм власності перед третіми особами за якість виконання робіт (надання послуг). Для виправлення виявлених невідповідностей вимогам, встановленим в пункті 2 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації на Закупівлю, Учаснику необхідно надати: - підтверджуючі документи: копії дипломів та сертифікатів, що встановлені довідкою складеною в довільній формі, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, в якій зазначається інформація про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації (ПІБ, посада, освіта). Для виправлення виявлених невідповідностей вимогам, встановленим в пункті 8 таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації на Закупівлю, Учаснику необхідно надати: - скан-копії Правил добровільного страхування з усіма змінами до них.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.