Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178. Уповноважена особа: Яцик В.А.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 994 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 940,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
| ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
| Контактна особа: | Яцик Валентина Андріївна |
| Телефон: | 380632291759 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
6 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення відкритих торгів з особливостями по Закупівлі встановлено що предмет закупівлі не відповідає чинному законодавству по страхуванню. Для недопущення порушень вимог Закону України «Про страхування» від 18.11.2021 № 1909-IХ (із змінами та доповненнями), Правил страхування та Наказу МВС від 28.12.2023 № 1081 виникла потреба внести коригування в конкретну назву Закупівлі. З огляду на вищезазначене, Замовником прийняте рішення про відміну процедури Закупівлі з підстав, передбачених пп.2 п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості), а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
10-04-2024, 13:15
Період оскарження:
з 10-04-2024, 13:33 по 21-04-2024, 00:00
Документи:
1. Учасник, на виконання вимог пп.1.1 п.1 Розділу І Додатку 2 до ТД для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, у складі тендерної пропозиції надав Довідку про досвід виконання аналогічного договору, яка не відповідає вимогам, що встановлені Замовником в ТД: довідка має невідповідність інформації, а саме: не вірно зазначена адреса Замовника ТОВ «АВТОСПЕЦТРАНС-КИЇВСЬКОГО КАРТОННО-ПАПЕРОВОГО КОМБІНАТУ», що не відповідає встановленим вимогам Замовника в ТД. На виконання вимог, що встановлені Замовником в пп.1.1 п.1 Розділу І Додатку 2 до ТД Учаснику необхідно надати оновлену Довідку, складену в довільній формі* або згідно Таблиці №1 цього підпункту. *Вимога щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції відповідних довідок за формою, що наведені в Розділі І цього Додатку, запропонована Замовником як зразок для відображення затребуваної інформації, що надається у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, зазначену у зразку. 2. Учасник, на виконання вимог пп.1.2 п.1 Розділу І Додатку 2 до ТД для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, у складі тендерної пропозиції надав скан-копію 2 (двох) договорів і відгуків для підтвердження виконання цих договорів. Учасник надав відгуки, які не відповідають вимогам, що встановлені Замовником в ТД, а саме: Відгук не містить інформацію про повне виконання договору, що не відповідає встановленим вимогам Замовника в ТД. На виконання вимог, що встановлені Замовником в пп.1.2 п.1 Розділу І Додатку 2 до ТД Учаснику необхідно надати: Відгук, який містить інформацію про повне виконання договору, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.