Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 350 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 750,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України |
| ЄДРПОУ: | 03538993 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Мазур |
| Телефон: | +380444864076, +380988889800 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, вул. Драча Івана, 7 |
3 |
Відповідно до П. 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тендерна документація Замовника містить такі вимоги: Згідно з Кваліфікаційними критеріями до учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та спосіб їх документального підтвердження (Додаток 1 ТД) надати Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності) про досвід виконання не менше двох аналогічних договорів за період 2020-2023 роки згідно наданої форми та копії документів*. * Копії документів, що підтверджують зазначену у формі інформацію, завірені печаткою учасника (за наявності). Аналогічним вважається договір з надання послуг добровільного страхування наземних транспортних засобів та/або подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі. На підтвердження наданих копій договорів учасник надає копії документів (у тому числі, але не виключно, актів приймання-передачі послуг, тощо), що підтверджують виконання зобов'язань, що передбачені договорами. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника в процедурі відкритих торгів (UA-2024-02-23-010124-a), Замовником виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. А саме: Замовник вимагає підтвердження не менше двох аналогічних договорів протягом 2020-2023рр. Тендерна пропозиція Учасника містить тільки один аналогічний договір. Просимо усунути виявлені невідповідності відповідно до законодавства, та надати: - завірені належним чином документи щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.