Період оскарження умов закупівлі - по 25-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-02-2024, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 402 041,69 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 010,21 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Турчина Вікторія Анатоліївна |
| Телефон: | 380500508234 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
6 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОМИСЛОВО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) На виконання п.6 розділу Х тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку Вих. №0787-тд від 28.02.2024р. щодо наявності в учасника ліцензій на право здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування майна [(крім залізничного, наземного, повітряного, водного транспорту (морського внутрішнього та інших видів водного транспорту), вантажів та багажу (вантажобагажу)] (Ліцензія серії АВ № 520957) та на право провадження страхової діяльності у формі добровільного страхування від вогневих ризиків та ризиків стихійних явищ (Ліцензія серії АВ № 520955) та зазначено що ліцензії додаються, проте у складі тендерної пропозиції відсутні вищевказані ліцензії, що невідповідає вимогам тендерної документації 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 6 розділу Х тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Інформація та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника іншим вимогам, встановленим у тендерній документації: відповідно до вимог чинного Закону України «Про страхування»: 3.1.1) Ліцензія(ї) учасника, видана(і) органом ліцензування, на право здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування : - майна [(крім залізничного, наземного, повітряного, водного транспорту (морського внутрішнього та інших видів водного транспорту), вантажів та багажу (вантажобагажу)] - від вогневих ризиків та ризиків стихійних явищ. АБО 3.1.2) Інший документ, підтверджуючий наявність у учасника права здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування : - майна [(крім залізничного, наземного, повітряного, водного транспорту (морського внутрішнього та інших видів водного транспорту), вантажів та багажу (вантажобагажу)] - від вогневих ризиків та ризиків стихійних явищ. АБО 3.1.3) Ліцензія, видана Національним банком України (далі – НБУ) на здійснення діяльності зі страхування за класами страхування клас 8 - страхування майна від вогню та небезпечного впливу природних явищ та клас 9 - страхування майна від шкоди, заподіяної градом, морозом, іншими подіями (включаючи крадіжку, розбій, грабіж, умисне пошкодження/знищення майна), крім подій, визначених у класі 8. АБО 3.1.4) Рішення НБУ про видачу учаснику Ліцензії на здійснення діяльності зі страхування за класами страхування клас 8 - страхування майна від вогню та небезпечного впливу природних явищ та клас 9 - страхування майна від шкоди, заподіяної градом, морозом, іншими подіями (включаючи крадіжку, розбій, грабіж, умисне пошкодження/знищення майна), крім подій, визначених у класі 8; АБО 3.1.5) Витяг з реєстру страховиків НБУ, що засвідчує право на здійснення діяльності зі страхування за класами страхування: клас 8 - страхування майна від вогню та небезпечного впливу природних явищ; клас 9 - страхування майна від шкоди, заподіяної градом, морозом, іншими подіями (включаючи крадіжку, розбій, грабіж, умисне пошкодження/знищення майна), крім подій, визначених у класі 8. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) У складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку Вих. № 7.1.1 від 27.02.2024р. щодо наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору №01.10/01.11- 0000538/А від 01.02.2023р. з ТОВ «Агронафта», надано копію договору №01.10/01.11-0000538/А від 01.02.2023р. з ТОВ «Агронафта», та надано лист- відкгук ТОВ «Агронафта» щодо виконання договору №01.10/11-0000538 від 01.02.2023р., таким чином номер договору зазначений у відгуку не відповідає номеру договору у довідці та номеру договору наданого у складі тендерної пропозиції. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 1 розділу Х тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції»; пункт 1.2. розділу VII тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям»/ 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) позитивний лист від ТОВ «Агронафта» у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору №01.10/01.11-0000538/А від 01.02.2023р., із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.