Закупівлю оголошено - 08-02-2024, 17:28. Дата останніх змін - 27-02-2024, 13:11

послуги з обов’язкового страхування цивільно – правової відповідальності власників наземних транспортних засобів

Закупівля: UA-2024-02-08-013968-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-02-08-005415-c
Наявні звернення/вимоги без відповіді
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-02-2024, 17:28
по 14-02-2024, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-02-2024, 09:00
по 19-02-2024, 09:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 20-02-2024, 12:07
по 20-02-2024, 12:42

Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-02-2024, 09:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 16-02-2024, 00:00

Спрощена закупівля
Статус:Торги відмінено
Бюджет:89 468,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 340,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
ЄДРПОУ:04544524 Досьє YouControl
Контактна особа:Тетяна Михайлівна Рєзнік
Телефон:+380567902341
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
49033, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Гладкова, 39
1


Інформація про скасування закупівлі

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

уповноваженою особою заповнено електронну форму оголошення про проведення закупівлі з помилкою, а саме: поле «очікувана вартість закупівлі» зазначено з урахуванням ПДВ, тоді як згідно пункту 196.1.3. ПОДАТКОВОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ № 2755-VI від 2 грудня 2010 року (зі змінами), послуги страхування не оподатковуються

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

27-02-2024, 13:10

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

послуги з обов’язкового страхування цивільно – правової відповідальності власників наземних транспортних засобів

33
послуга
49033 , Україна , Дніпропетровська область , м.Дніпро , вулиця Гладкова, 39 ,
по 31-12-2024
66510000-8
Страхові послуги


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:12-02-2024, 13:58:55
Видалено08-02-2024, 17:31:13
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:08-02-2024, 17:28:26
Експортовано:12-02-2024, 13:57:40
Експортовано:08-02-2024, 17:28:26
Експортовано:12-02-2024, 13:57:40
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Опис:
Розрахунки за надані Послуги проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 30 календарних днів після надання Послуг, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі актів приймання-передачі наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 20 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
1 340,00 UAH
Початок аукціону:
20-02-2024, 12:07
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Ім'я:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРАЇНА"   Досьє YouControl
Статус:
переможець розглядається кваліфікаційною комісією
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, , ВУЛИЦЯ ЕЛЕКТРИКІВ, будинок 29А, 04176, Мельник Інна
Остаточна пропозиція:
38 369,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
38 369,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-02-24, 16:31:50
24

На підставі пункту 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 114-IX від 19.09.2019 зі змінами уповноваженою особою Рєзнік Т.М. 13.10.2023 року розглянуто пропозицію учасника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРАЇНА" на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та визначено, що пропозиції не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1. Пунктом 21.1. оголошення про проведення закупівлі Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі пропозиції «Сканкопія з оригіналу: свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, або свідоцтва про право сплати єдиного податку, або витягу з реєстру платників податку на додану вартість, або витягу з реєстру платників єдиного податку, або інший документ, виданий уповноваженим на видачу таких документів підприємством/установою/організацією, яким визначено оподаткування учасника». У складі пропозиції учасником надано документ «Витяг з реєстру платників ПДВ.pdf» - ВИТЯГ № 208424726560 з РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ (дата формування витягу 11.09.2023 року), який є завіреною підписом Голови Правління АТ «СК «КРАЇНА», печаткою підприємства з приписом «ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ» копією електронного документу. Разом з цим, у складі пропозиції учасником надано документ «Додаток 2 Цінова пропозиція.docx» та надано документ «Додаток 2 Цінова пропозиція.docx.p7s», в якому КАЛЬКУЛЯЦІЮ заповнено без урахування ПДВ. Вимога замовника щодо надання документу, яким підтверджене оподаткування учасника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРАЇНА" не виконана. 2. Абзацем першим пункту 21.10. оголошення про проведення закупівлі Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі пропозиції «Довідка про виконання аналогічного договору із зазначенням предмету договору (предмет договору має бути аналогічним предмету закупівлі* відповідно до оголошення про проведення закупівлі),із зазначенням номеру та дати укладання договору, назви замовника, його адреса, контактний номер телефону.». У складі пропозиції учасником надано документ «Договір страхування 35 ШЕУ.pdf», в якому не зазначено контактний номер телефону Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району м.Києва.». 3. У складі пропозиції учасником надано документ «Додаток 2 Цінова пропозиція.docx» та надано документ «Додаток 2 Цінова пропозиція.docx.p7s». При підрахунку КАЛЬКУЛЯЦІЇ учасником допущено арифметичну помилку. На підставі пункту 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», між іншого зазначено, що «У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.», учасник має виправити КАЛЬКУЛЯЦІЮ з розрахунку, що загальна вартість пропозиції складає 38 369,00 грн (тридцять вісім тисяч триста шістдесят дев’ять гривень 00 копійок). У зв’язку із вищезазначеним, уповноважена особа, керуючись п.3 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 №25, уповноважена особі розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРАЇНА" в електронній системі закупівель протягом 24 годин шляхом завантаження документів: 1. На виконання вимоги пункту 21.1. оголошення про проведення закупівлі - «Сканкопія з оригіналу: свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, або свідоцтва про право сплати єдиного податку, або витягу з реєстру платників податку на додану вартість, або витягу з реєстру платників єдиного податку, або інший документ, виданий уповноваженим на видачу таких документів підприємством/установою/організацією, яким визначено оподаткування учасника»; 2. На виконання вимоги пункту 21.10. оголошення про проведення закупівлі - «Довідка про виконання аналогічного договору із зазначенням предмету договору (предмет договору має бути аналогічним предмету закупівлі* відповідно до оголошення про проведення закупівлі),із зазначенням номеру та дати укладання договору, назви замовника, його адреса, контактний номер телефону.»; 3. Оновлену ПРОПОЗИЦІЮ, заповнену у відповідності до Додатку № 2 до оголошення про проведення закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-02-24, 16:31:50
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ББС ІНШУРАНС»   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул. Білоруська, 3, 04050, Олена Холодовська
Остаточна пропозиція:
24 319,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
24 319,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-02-24, 16:02:30
24

На підставі пункту 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 114-IX від 19.09.2019 зі змінами уповноваженою особою Рєзнік Т.М. 13.10.2023 року розглянуто пропозицію учасника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ББС ІНШУРАНС» на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та визначено, що пропозиції не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: пунктом 21.1. оголошення про проведення закупівлі Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі пропозиції «Сканкопія з оригіналу: свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, або свідоцтва про право сплати єдиного податку, або витягу з реєстру платників податку на додану вартість, або витягу з реєстру платників єдиного податку, або інший документ, виданий уповноваженим на видачу таких документів підприємством/установою/організацією, яким визначено оподаткування учасника». Вимога замовника щодо надання документу, яким підтверджене оподаткування учасника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ББС ІНШУРАНС» не виконана. У зв’язку із вищезазначеним, уповноважена особа, керуючись п.3 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 №25, розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ББС ІНШУРАНС» в електронній системі закупівель протягом 24 годин шляхом завантаження документу на виконання вимоги пункту 21.1. «Сканкопія з оригіналу: свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, або свідоцтва про право сплати єдиного податку, або витягу з реєстру платників податку на додану вартість, або витягу з реєстру платників єдиного податку, або інший документ, виданий уповноваженим на видачу таких документів підприємством/установою/організацією, яким визначено оподаткування учасника».

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-02-24, 16:02:30
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, місто Полтава, місто Полтава, вул.Колективна, будинок 10, 36023, Наталія Усенко
Остаточна пропозиція:
23 613,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
29 929,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-02-24, 15:30:51
24

На підставі пункту 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 114-IX від 19.09.2019 зі змінами уповноваженою особою Рєзнік Т.М. 13.10.2023 року розглянуто пропозицію учасника ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА" на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та визначено, що пропозиції не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: пунктом 21.1. оголошення про проведення закупівлі Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі пропозиції «Сканкопія з оригіналу: свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, або свідоцтва про право сплати єдиного податку, або витягу з реєстру платників податку на додану вартість, або витягу з реєстру платників єдиного податку, або інший документ, виданий уповноваженим на видачу таких документів підприємством/установою/організацією, яким визначено оподаткування учасника». У складі пропозиції учасником надано документ «Витяг_ПДВ.PDF» - ВИТЯГ № 2316014500483 з РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ (дата формування витягу 06.12.2023 року). Разом з цим, у складі пропозиції учасником надано документ «2 Пропозиція.pdf», в якому КАЛЬКУЛЯЦІЮ заповнено без урахування ПДВ. Вимога замовника щодо надання документу, яким підтверджене оподаткування учасника ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА" не виконана. У зв’язку із вищезазначеним, уповноважена особа, керуючись п.3 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 №25, розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА" в електронній системі закупівель протягом 24 годин шляхом завантаження документу на виконання вимоги пункту 21.1. «Сканкопія з оригіналу: свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, або свідоцтва про право сплати єдиного податку, або витягу з реєстру платників податку на додану вартість, або витягу з реєстру платників єдиного податку, або інший документ, виданий уповноваженим на видачу таких документів підприємством/установою/організацією, яким визначено оподаткування учасника».

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-02-24, 15:30:51

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
23 613,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
29 929,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ББС ІНШУРАНС»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
24 319,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
24 319,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРАЇНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
38 369,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
38 369,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Приватне акціонерне товариство "Українська пожежно-страхова компанія" в особі Дніпропетровської філії Приватного акціонерного товариства "Українська пожежно-страхова компанія"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
89 468,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
89 468,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ