Період оскарження умов закупівлі - по 15-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-01-2024, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 744 490,45 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 13 722,45 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ukrposhta.ua |
Контактна особа: | Турчина Вікторія Анатоліївна |
Телефон: | 380500508234 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
5 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику Приватне акціонерне товариство страхова компанія "ІНТЕР-ПОЛІС" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) Учасником, на виконання вимог пунктів 1.1-1.4 розділу VII тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», у складі тендерної пропозиції надано Довідку №0091 від 15.01.2024 року, довідку №0092 від 15.01.2024 року, копію договору добровільного страхування заставного майна №05-10-00111 від 30.04.2023 та лист відгук страхувальника ТОВ «Роботікс Дістрибьюшн», проте згідно предмету зазначеного договору застрахованим майном є Товарно- матеріальні цінності (відповідно до опису застрахованого майна, що є додатком до Договору), що не є аналогічним предметом закупівлі, відповідно вимог тендерної документації: Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого надані послуги зі страхування об’єктів нерухомого майна або договір про майнові інтереси, які не суперечать закону, пов'язані з володінням, користуванням і розпорядженням нерухомим майном (нерухомістю). 1.2.) Учасником, на виконання вимог пункту 2.1. розділу VII тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», у складі тендерної пропозиції надано довідку №0094 від 15.01.2024 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій не підтверджено наявність досвіду роботи з обов’язкового страхування нерухомого майна та урегулювання (проведення розслідувань) страхових випадків Хомутик Валентини Олександрівни (зазначено «НІ»), що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 1 розділу Х тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції»; пункти 1.1 - 1.4 та 2.1-2.2 розділу VII тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Оновлена довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору, укладеного починаючи з 2021 року, із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого надані послуги зі страхування об’єктів нерухомого майна або договір про майнові інтереси, які не суперечать закону, пов'язані з володінням, користуванням і розпорядженням нерухомим майном (нерухомістю) 3.2.) Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. (у випадку зазначення в довідці, більш ніж одного аналогічного договору вважатиметеся достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації надання одного позитивного листа-відгуку від одного з контрагентів). 3.3) Копія сторінки/ок договору, зазначеного у довідці, на якій (их) зазначено контрагента, підписи та печатки (за наявності) представників сторін, предмет страхування та вигодонабувач, при цьому учасник має право також надати копію-ї усіх сторінок договору. 3.4.) На підтвердження повного або часткового виконання договору, зазначеного у довідці, надається копія підписаного Сторонами за договором Акту наданих послуг. 3.5) Оновлена довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність не менше 2 працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи щодо обов’язкового страхування нерухомого майна, та досвід урегулювання (проведення розслідувань) страхових випадків (у разі їх наявності), із зазначенням: прізвища та ім’я, посади (за напрямком надання страхових послуг), підтвердження досвіду роботи з обов’язкового страхування нерухомого майна та урегулювання (проведення розслідувань) страхових випадків. 3.6) Документи, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками, які зазначені в довідці, а саме: копії трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника (співвиконавця/субпідрядника)) або накази про прийняття на роботу таких осіб- у разі зміни відомостей про працівників та відсутності зазначених документів у тендерній пропозиції. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.