Період оскарження умов закупівлі - по 03-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 06-12-2023, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 575 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 875,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська стоматологія" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), |
ЄДРПОУ: | 42376659 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Сокальська Наталія |
Телефон: | 380955846774 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04050, Україна, м. Київ,м. Київ, вулиця Пимоненка, будинок 10-А |
5 |
Перелік виявлених невідповідностей 1) Відповідно до законодавства та умов тендерної документації Замовником здійснено перевірку наявності у учасника банківської ліцензії та/або ліцензії на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунків за посиланням https://bank.gov.ua/ua/supervision/registration/lic-bank (щодо наявності у учасника банківської ліцензії) та за посиланням https://kis.bank.gov.ua (щодо наявності у учасника ліцензії на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунків) на сайті Національного банку України. За результатами перевірки встановлено, що у переліку банків/юридичних осіб, що отримали банківську ліцензію, відсутнє Приватне підприємство "ШЕРИФ ІНКАСАЦІЯ", а також відсутні дані щодо такої юридичної особи, що отримала ліцензію на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунків. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – У підпункті 1.1.10 пункту першого Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації вимагалось наступне: «1.1 Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, у форматі PDF, Exel, Word, які повинні містити наступні документи та інформацію:……1.1.10. дозвіл та/або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством (дозволи/погодження/ліцензії на прийом грошових цінностей, визначення справжності та платіжності банкнот (монет), сортування, перерахування, формування, пакування та зарахування на поточний рахунок замовника (обов’язково, але не виключно, надати ліцензію Нацбанку України на надання банкам послуг з інкасації із наданим чинним погодженням на операції з оброблення та зберігання готівки та банківську ліцензію та/або ліцензію на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунків). Оскільки Інформація про ліцензії на зазначені види діяльності знаходяться у відкритому доступі – учасник може надати довідку у довільній формі про наявність ліцензії Нацбанку України на надання банкам послуг з інкасації із погодженням на операції з оброблення та зберігання готівки та банківську ліцензію на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунків. Замовник самостійно перевіряє відповідність наданої учасником інформації щодо дозволів/ліцензій/погоджень у переліку юридичних осіб, яким Національним банком України видано ліцензію на надання банкам послуг з інкасації та банківську ліцензію та/або ліцензію на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунків. Уразі розбіжностей у інформації щодо дозволів/ погодження /ліцензій, яка надана у складі тендерної пропозиції учасника, та інформації на офіційному сайті Нацбанку, замовник визначає тендерну пропозицію такого учасника як таку, що містить недостовірні дані. Зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації є підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати довідку, яка містить інформацію про наявність у учасника банківської ліцензії та/або ліцензії на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунків із зазначенням номера і дати видачі такої ліцензії та із посиланням на відкриті джерела інформації, зокрема на офіційному сайті Нацбанку у відповідних реєстрах.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.