Період оскарження умов закупівлі - по 22-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-11-2023, 00:00
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Апарат Ради національної безпеки і оборони України; вул. П. Болбочана, 8, м. Київ, 01601, Україна; 21656169; Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ДК 021-2015 - 66510000-8 «Страхові послуги»). 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце надання послуг: м. Київ, вул. П. Болбочана, 8; Обсяг надання послуг: 1 послуга (22 автомобілі). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в Додатку 5 тендерної документації відповідно до потреб Замовника з урахуванням вимог законодавства. 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 57 899,00 грн (п’ятдесят сім тисяч вісімсот дев’яносто дев’ять гривень) без ПДВ. 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 20.12.2023 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 25.11.2023 року до 15 год. 00 хв. 7) умови оплати: Замовник проводить оплату за надані Послуги шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Страховика протягом 7 (семи) робочих днів після підписання Акту наданих Послуг на підставі виставленого рахунку. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 57 899,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 578,99 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Апарат Ради національної безпеки і оборони України |
ЄДРПОУ: | 21656169 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.rnbo.gov.ua |
Контактна особа: | Андрій Сологуб |
Телефон: | +380442550525 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул. Петра Болбачана, 8 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції учасника – Приватне акціонерне товариство «Страхова компанія «Саламандра» Предмет закупівлі: Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ДК 021-2015 - 66510000-8 «Страхові послуги»). 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Пунктом 5 «Інша інформація» Розділу V. «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено наступне: «… Учасник в складі тендерної пропозиції також надає: … - рішення (протокольне) про надання згоди на вчинення значного правочину (з урахуванням вимог статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»). У разі відсутності такого рішення надати пояснення в довільній формі з додаванням фінансової звітності станом на кінець попереднього кварталу (з відміткою про прийняття уповноваженим органом), з якої вбачатиметься можливим перевірити розмір чистих активів; 1.2. Додатком № 3 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації передбачено наступне: «… На підтвердження наданих копій договорів учасник надає копії документів (у тому числі, але не виключно, актів приймання-передачі послуг, тощо), що підтверджують виконання зобов'язань, що передбачені договорами. …». 1.3. Додаток № 2 «Тендерна пропозиція» тендерної документації передбачено наступне: «… Примітка: якщо учасник не зареєстрований платником податку на додану вартість або предмет закупівлі не оподатковується ставкою ПДВ, він повинен зазначити це в Тендерній пропозиції окремим реченням із посиланням на відповідні положення податкового законодавства. …». 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі наявні: - Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2022 рік; - Баланс (звіт про фінансовий стан) на 31 грудня 2022 рік; - Звіт про рух грошових коштів (за прямим методом) за 2022 рік; - Звіт про власний капітал за 2022 рік. Проте учасник процедури закупівлі повинен був додати фінансову звітність станом на кінець попереднього кварталу (з відміткою про прийняття уповноваженим органом), з якої можна було б можна було б перевірити розмір чистих активів. 2.2. У складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі наявні копії договорів з КП «Бердянськводоканал» Бердянської міської ради та КП «Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства». Однак відсутні копії документів (у тому числі, але не виключно, актів приймання-передачі послуг, тощо), що підтверджують виконання зобов'язань, що передбачені договорами. 2.3. У складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі наявна «Тендерна пропозиція» за вих. № 4449 від 24.11.2023. У змісті «Тендерна пропозиція» учасника процедури закупівлі зазначено «* предмет закупівлі не оподатковується ставкою ПДВ». Однак, учасник торгів не зазначив, як це передбачено в примітках, що якщо учасник не зареєстрований платником податку на додану вартість або предмет закупівлі не оподатковується ставкою ПДВ, він повинен зазначити це в Тендерній пропозиції окремим реченням із посиланням на відповідні положення податкового законодавства. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей учаснику процедури закупівлі необхідно надати у строк, визначений Особливостями, наступні документи та/або інформацію: 1. Фінансову звітність станом на кінець попереднього кварталу (з відміткою про прийняття уповноваженим органом), з якої вбачатиметься можливим перевірити розмір чистих активів. 2. Копії документів (у тому числі, але не виключно, актів приймання-передачі послуг, тощо), що підтверджують виконання зобов'язань, що передбачені договорами, які укладені між учасником та КП «Бердянськводоканал» Бердянської міської ради, а також КП «Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства». 3. У змісті «Тендерна пропозиція» учасника процедури закупівлі, як це передбачено в примітках до форми Додатку № 2 «Тендерна пропозиція» замовника, що якщо учасник не зареєстрований платником податку на додану вартість або предмет закупівлі не оподатковується ставкою ПДВ, він повинен зазначити це в Тендерній пропозиції окремим реченням із посиланням на відповідні положення податкового законодавства. На виконання вимог Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (на підставі п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), оскільки замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.