Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-07-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 70 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 350,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
| ЄДРПОУ: | 32855406 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Паянок Олена Віталіївна |
| Телефон: | 380674082555 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул. Володимирська, буд. 42 |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, уповноваженою особою було встановлено обставини, що не дозволяють Замовнику визначитися із пропозицією Учасника, оскільки виявлено невідповідності в документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Згідно п. 1.1. розділу 1 Додатку 1 в Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” відсутній документ за наступним критерієм, а саме: 1.1. Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначається наступна інформація: - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника необхідної для виконання договору, та в п. 3.1. розділу 1 Додатку 1 відсутній документ за наступним критерієм, а саме: 3.1. Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Дані листи повинні бути підписані власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою. Таким чином виявлено невідповідності в документах, подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 прошу усунути виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Керуючись п. п 2 пункту 50 Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме відсутність проекту Договору в Тендерній документації щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності, що порушує п.8 ч.2 ст.22 Закону та п. 28 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-08-2023, 00:02
Період оскарження:
з 07-08-2023, 16:36 по 18-08-2023, 00:00
Документи: