Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-06-2023, 00:00
Строк надання послуг - 1 рік. Дія Договору починається з 00 год. наступного дня після надходження страхового внеску на рахунок страхової компанії і діє на протязі одного року (365 діб).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 200 000,00 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 6 000,00 UAH |
Замовник: | Київмедспецтранс |
ЄДРПОУ: | 01993807 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Степура Анатолій Ілліч |
Телефон: | +380445360403 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область,Київ, вул. Дегтярівська, 25 |
1 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Уповноваженою особою було розглянуто тендерну пропозицію АТ "СК "Країна" (далі - Учасника) на відповідність умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, в результаті чого було встановлено наступне. 1. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження, зокрема, інших документів, передбачених відповідними розділами та додатками цієї тендерної документації. Відповідно до п. 8 розділу 2 додатку 4 до тендерної документації учасник повинен надати довідку про осіб, які мають право підписувати тендерну пропозицію, укладати договори (угоди), пов’язані з господарською діяльністю учасника. Учасником на виконання п. 8 розділу 2 додатку 4 до тендерної документації надано файл «Довідка право підпису» про осіб, які мають право підписувати тендерну пропозицію, укладати договори (угоди), пов’язані з господарською діяльністю учасника, відповідно до якої Учасником визначено особою, яка має право підписувати тендерну пропозицію та укладати договори (угоди), пов’язані з господарською діяльністю учасника, – Заступника Голови Правління з андерайтингу та методології Віталія Олеговича АСМЬОТКІНА. Документами, що підтверджують правоздатність особи, і на підписання тендерної пропозиції, і на укладання договорів, зазначаються: «Статут АТ «СК «Країна» (розділ 7). Наказ №319-в від 29.05.2023р.». При цьому, відповідно до Наказу №319-в від 29.05.2023р. голова правління відбуває у відпустку з 05 по 20 червня 2023 року і саме на цей час (на час відпустки) виконання обов’язків Голови Правління покладено на Заступника Голови Правління з андерайтингу та методології Віталія Олеговича АСМЬОТКІНА. Таким чином, повноваження Заступника Голови Правління з андерайтингу та методології Віталія Олеговича АСМЬОТКІНА підтверджено по 20 червня 2023 року. Однак договір за результатами даної процедури закупівлі буде укладено після 20 червня 2023 року. Отже, повноваження Заступника Голови Правління з андерайтингу та методології Віталія Олеговича АСМЬОТКІНА на укладення договору за результатами процедури закупівлі Учасником фактично не підтверджено. 2. Відповідно до підпункту 3 пункту 3 Розділу ІІІ тендерної документації: «3. Кожен документ у складі тендерної пропозиції подається: - у формі електронного документа або - у формі відсканованого примірника первинного документа, створеного на папері. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України "Про електронні довірчі послуги". Учасники повинні подати тендерну пропозицію з накладеним кваліфікованим/ удосконаленим електронним підписом (обов’язково). Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Електронні документи можуть не містити реквізитів «підпис» та «печатка», оскільки вони подаються із накладеним кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом (далі – КЕП/УЕП). Якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).» Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації : «Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі електронного документа. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис/удосконалений електронний підпис (КЕП/УЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: • разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП/УЕП) або • у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення КЕП/УЕП уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Повноваження особи, яка підписує гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом гаранта (довіреність, наказ тощо) з накладенням КЕП/УЕП гаранта.». В процесі перевірки уповноваженою особою КЕП/УЕП на електронних документах, поданих Учасником в складі його тендерної пропозиції, на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, було виявлено неможливість перевірити КЕП/УЕП на таких електронних документах, поданих Учасником в складі його тендерної пропозиції: 1. банківська гарантія та довіреність, що підтверджує повноваження особи на підписання банківської гарантії; 2. інформаційна довідка Національного депозитарію України. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому, відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення встановлених невідповідностей Учаснику необхідно: 1. підтвердити повноваження особи укладати договір за результатами процедури закупівлі; 2. надати банківську гарантію та довіреність, що підтверджує повноваження особи на підписання банківської гарантії, а також інформаційну довідку Національного депозитарію України у відповідності до вимог тендерної документації, зокрема вимог щодо оформлення електронних документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.