Період оскарження умов закупівлі - по 02-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-06-2023, 00:00
«Страхові послуги» за кодом ДК 021:2015 − 66510000-8 (Послуги добровільного страхування автотранспортних засобів (КАСКО))
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 264 000,00 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Колесник Вікторія Володимирівна |
Телефон: | 0487293544 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
2 |
. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 На виконання вимог п.1 пп.1.1. Додатка № 1 до ТД, Учасником надана Довідка від 08.05.2023 № 1.1.1, в якій наведена інформація щодо виконання трьох аналогічних договорів, а саме з Національним меморіальним комплексом Героїв Небесної Сотні – Музеєм Революції Гідності, ТОВ «ТБД» і військовою частиною 1498, а також надані три листи-відгуки від контрагентів за аналогічними договорами. При перевірці наданих документів виявлено, що номер договору, укладеного з військовою частиною 1498, який наведений у Довідці - № 01.06-000039/02НТ від 12.05.2020 р. не співпадає з номером договору, який наведений у листі-відгуку контрагента– № 260-20 від 12.05.2020 р. По контрагенту ТОВ «ТБД» не співпадає місцезнаходження контрагента, зазначене в листі-відгуку – м. Київ, просп. Перемоги 67, з адресою, наведеною на фірмовому бланку листа-відгуку від 16.11.2020 б/н – м. Київ, вул. Стрийська, 6. 1.2 На виконання вимог п.1 пп.1.2. Додатка № 1 до ТД, учасником наданий Лист від 08.05 2023 № 1.2 з інформацією про працівників, в зазначених відомостях про посаду/ досвід роботи наявна інформація: “на займаній посаді з ….в Страховій компанії «УЛЬТРА»”, хоча учасником закупівлі є - ПрАТ “Страхова компанія “УЛЬТРА АЛЬЯНС”. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Увага!!! У разі зазначення учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) більше 1-го аналогічного договору, то такий учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного такого договору. 2.2. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівника(ів) відповідної кваліфікації, який(і) має(ють) необхідні знання та досвід для надання послуг (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту). У листі також зазначити інформацію щодо наявності в учасника аварійного комісара. У разі відсутності в учасника працівника – аварійного комісара, учасником надається лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про залучення аварійного комісара на підставі цивільно-правових угод з організацією, яка з'ясовує причини настання страхового випадку та визначає розмір збитків внаслідок шкоди, заподіяної життю і здоров’ю (обов’язково зазначити: найменування такої організації/експерта, код ЄДРПОУ /ідентифікаційний код, місцезнаходження та контактний телефон; номер та дату укладення договору, строк його дії). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС" надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1 Надати Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, у якій буде вірно вказаний номер договору, укладеного з військовою частиною 1498. Надати Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, у якій буде вірно вказане місцезнаходження контрагента ТОВ «ТБД» 3.2 Надати Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій буде вірно вказана чинна назва юридичної особи. Відповідно до ч.9 ст.26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.