Період оскарження умов закупівлі - по 06-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-05-2023, 00:00
ID закупівлі: a69fad79c67f4f20b79afad4a994434d
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 19 762 277,66 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП ГІОЦ |
ЄДРПОУ: | 04013755 Досьє YouControl |
Сайт: | https://gioc.kyivcity.gov.ua/ |
Контактна особа: | Тереверко Маріна Леонідівна |
Телефон: | +380443668100 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02192, Україна, м. Київ,Київ, Космічна, 12А |
2 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено наступне: 1. Абзацом 3 підпункту 3.1.1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації встановлена вимога стосовно «надання інформації щодо відсутності підстав, установлених у пункті 44 Особливостей – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації;». Учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку від 02 травня 2023 року про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною 1 та частиною 2 статті 17 Закону України «Про державні закупівлі». У зв’язку з тим, що закупівлі відбуваються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, надана Учасником довідка не відповідає вимогам тендерної документації та законодавству, оскільки не містить посилання на пункт 44 Особливостей. 2. Пунктом 1.7.4. Розділу 1 «ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ» тендерної документації зазначено, що «якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська мова, він повинен бути перекладений українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку.» На виконання пункту 10 таблиці «ІНШІ ДОКУМЕНТИ ВІД УЧАСНИКА» Додатку 2 до тендерної документації, Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «копія сертифікату PCI DSS», в якому міститься документ, що складений на іншій, ніж українська мові, без перекладу українською мовою, що суперечить вимогам тендерної документації. 3. Пунктом 9 таблиці «ІНШІ ДОКУМЕНТИ ВІД УЧАСНИКА» Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання: «Оригінал або належним чином засвідчена копія дійсної ліцензії на переказ коштів в національній валюті без відкриття рахунків відповідно до вимог органу ліцензування.». Учасником в складі тендерної пропозиції, надано довідку щодо ліцензій та дозволів за предметом закупівлі від 02 травня 2023 року та Витяг з реєстру платіжної інфраструктури. Під час розгляду наданих документів встановлена невідповідність в даті рішення про видачу ліцензії. Крім того, у Витязі, в полі, «перелік видів фінансових платіжних послуг, які може надавати установа» зазначено переказ коштів без відкриття рахунків, що не відповідає інформації в довідці. Так, згідно умов тендерної документації «у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису. 4. Пунктом 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання: «Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності), що підтверджує наявність в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору в кількості не менше двох осіб, які мають необхідні знання та досвід в галузі економіки або фінанси (вища освіта) із зазначенням: ПІБ, освіти, стажу/досвіду роботи. Для підтвердження кваліфікації працівників, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, в складі тендерної пропозиції надається будь-який з нижченаведених документів: - сертифікат(и), що підтверджують кваліфікацію; - документ(и) про вищу освіту працівників у галузі економіки або фінанси. Для підтвердження працевлаштування працівників, зазначених у довідці, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, у складі тендерної пропозиції надаються копії нижченаведених документів: - штатний розпис; - наказ про призначення на посаду та повідомлення ДФС про прийняття працівника на роботу з відповідною Квитанцією; - цивільно-правова угода, (в разі, якщо працівник перебуває в цивільно-правових відносинах з Учасником). Вищезазначені документи надаються щодо кожного працівника, зазначеного в Довідці.». Учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку про працівників від 02 травня 2023 року та на підтвердження інформації зазначеної в довідці документи на працівників. В ході розгляду наданих документів встановлено, що назва структурного підрозділу, в якому працює Левченко В. Є., який зазначено в довідці не відповідає, штатному розпису, та наказу про прийняття на роботу. Інформація щодо Шаманова О. П. відсутня в штатному розписі. Так, згідно умов тендерної документації «у випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана скан-копія з паперової копії документу, яка повинна містити дату засвідчення копії, власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів особи, яка підписує тендерну пропозицію, а також відбиток печатки (якщо така використовується)», Учасником надано копії наказів про прийняття на роботу працівників, копії повідомлень ДФС, копію штатного розпису, які завірені Ольховською Т. В., але в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, згідно з якими Ольховську Т. В. уповноважено на підписання документів тендерної пропозиції. Окрім цього, тендерною документацією встановлена вимога щодо надання повідомлення ДФС про прийняття працівника на роботу з відповідною Квитанцією, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутня відповідна Квитанція, що суперечить вимогам тендерної документації. 5. Пунктом 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання: «Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності) про досвід виконання аналогічного договору*, яка має містити інформацію щодо предмету договору, обсягу закупівель, замовника (його найменування, адреса, контактні особи (прізвище та контактний телефон), дати укладання і строку дії договору, а також для підтвердження виконання необхідно надати: - сканований договір, що наведений в довідці (має передаватися у PDF-форматі, сканований з оригіналу документа в кольоровому зображенні); - акт наданих послуг по вищенаведеному договору з підписами та печатками обох сторін (за наявності) або інші документи, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору; - позитивний лист-відгук від замовника по вищенаведеному договору, який повинен містити: №, дату, предмет договору, загальну характеристику Учасника за результатами надання послуг.». Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку щодо наявності аналогічного досвіду від 02 травня 2023 року, та договір про надання послуг з приймання та переказу платежів від 06 березня 2020 р. № 189/20-П, інформація про який наведена в довідці. Надана довідка містить інформацію щодо дії договору, а саме: «від 6 березня 2020 року, діє один рік, далі – безстроковий з можливістю розірвання» та інформацію про виконання зобов’язань за договором «виконано в повному обсязі», з зазначеної інформації Замовник не має можливості встановити факт виконання договору. Також, надана довідка, всупереч вимогам тендерної документації, не містить інформації щодо обсягу закупівлі. На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 40 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Надати інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 44 Особливостей, згідно Додатку 2 до тендерної документації. 2. Надати, завірену в установленому законодавством порядку, копію сертифікату, що підтверджує вимоги забезпечення безпеки операцій і конфіденційність даних відповідно до вимог стандарту PCI DSS. 3. Надати оригінал або належним чином засвідчену копію дійсної ліцензії на переказ коштів в національній валюті без відкриття рахунків відповідно до вимог органу ліцензування, або надати лист-роз’яснення в довільній формі, з зазначенням законодавчих підстав ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. 4. Надати оновлену довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з відповідними документами, згідно вимог тендерної документації. 5. Надати оновлену довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.