Період оскарження умов закупівлі - по 07-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-01-2023, 00:00
Обсяг надання послуг: банківські послуги (послуги еквайрингу) з використанням 30 терміналів (26 стаціонарних, 4 бездротових). Місце надання послуг: об’єкти Національний банк України відповідно до умов тендерної документації. Строк надання послуг: протягом 36 (тридцяти шести) календарних місяців з дати, визначеної у листі про початок надання послуг від Замовника, але не раніше, ніж з 13.02.2023 року. Прізвище та ім’я, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: з технічних питань – Ярослав Грабовський, головний інженер відділу касових операцій та роботи з готівкою управління нумізматичної продукції та касових операцій Департаменту грошового обігу, адреса: пл. Контрактова, буд. 2-а, м. Київ, Україна, 04070; тел.: (044) 230-16-97, електронна адреса: Yaroslav.Hrabovskyi@bank.gov.ua; з організаційних питань – Наталя Бабієнко, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, адреса: Київ, вул. Інститутська, 9, 01601, електронна адреса: Natalia.Babiienko@bank.gov.ua.
ID закупівлі: 4d49ef6cf94a4536a3802581536443ce
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 2 931 461,00 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 30 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Національний Банк України |
ЄДРПОУ: | 00032106 Досьє YouControl |
Сайт: | http://bank.gov.ua |
Контактна особа: | Леся Колесан |
Телефон: | +380442540108, +380952813837 |
E-mail: | lesia.kolesan@bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, 9 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником процедури закупівлі “Банківські послуги (послуги еквайрингу) - 66110000-4” (UA-2022-12-29-012028-a) АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ (далі – АТ) “ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ”: 1) на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію “наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”, а саме, в підтвердження наявності договору (договорів) з аналогічного предмету закупівлі (в довідці необхідно зазначити: назви послуг, рік надання послуг, назви та адреси замовників), учасник надав документ “Довідка наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору”, в якому не зазначив адреси замовників; 2) на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник надав документ “Специфікація послуг”, в якому не зазначено, що послуги будуть надаватися у відповідності до Додатку 1 “Специфікація послуг” до тендерної документації; 3) на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, учасник надав Довіреність №19/3-02/204 від 02.08.2022 р. щодо уповноваження директора департаменту електронної комерції та платіжних засобів АТ «Ощадбанк» Москаленка Володимира Миколайовича: 1) укладати, підписувати, вносити зміни, розривати (правочини), з правом підпису документів на виконання таких договорів, 2) підписувати документи на виконання умов укладених договорів. При цьому, в зазначеному вище документі не зазначено інформацію щодо повноважень відносно підпису документів тендерної пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1) Підпункт б) пункту 5 “Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації: Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати (завантажити в Систему) наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подаються в окремому файлі): б) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): – довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність договору (договорів) з аналогічного предмету закупівлі. В довідці необхідно зазначити: назви послуг, рік надання послуг, назви та адреси замовників. 2) Підпункт 1. пункту 6 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції: 1. Лист – гарантія або інший документ, у довільній формі, завірений підписом уповноваженої особи учасника, щодо надання послуг у відповідності до Додатку 1 “Специфікація послуг” до тендерної документації. 3) Підпункт 6) пункту 6 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації: 6) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та/або інший документ виданий керівником учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність договору (договорів) з аналогічного предмету закупівлі. В довідці необхідно зазначити: назви послуг, рік надання послуг, назви та адреси замовників. 2) Лист – гарантія або інший документ, у довільній формі, завірений підписом уповноваженої особи учасника, щодо надання послуг у відповідності до Додатку 1 “Специфікація послуг” до тендерної документації. 3) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та/або інший документ виданий керівником учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника. Уповноважена особа Національного банку України, начальник управління публічних закупівель Департаменту закупівель Леся КОЛЕСАН
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.