Період оскарження умов закупівлі - по 15-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 103 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 515 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв" |
| ЄДРПОУ: | 04013583 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна ТРОФИМЕНКО |
| Телефон: | 380442308831 |
| E-mail: | tendergdip@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01054, Україна, Київська область,Київ, вулиця Гончара Олеся, будинок 84 |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПАТРІОТ ТЕХНІКА» невідповідностей по закупівлі № UA-2025-08-08-003202-a За результатами здійсненої перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПАТРІОТ ТЕХНІКА» (код ЄДРПОУ: 40063841) (надалі – Учасник) на предмет відповідності вимогам тендерної документації замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені ці невідповідності: Відповідно до вимог пп.3 п.1 Додатку №1 тендерної документації на закупівлю №UA-2025-08-08-003202-a Учасник надав аналогічний договір за кодом ДК 021:2015 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, що не відповідає предмету закупівлі ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Пристрій автоматичного вводу резерву (АВР)). Також надав рахунок на оплату шафи автоматичного вводу резерву АВР ПТ-250А №146 від 05 липня 2024 року, тоді як замовник вимагає надати скановану копію аналогічного ДОГОВОРУ. Просимо надати: Довідку про досвід виконання аналогічних* договорів за встановленою формою визначеною у пп.3 п.1 Додатку №1 тендерної документації на закупівлю № UA-2025-08-08-003202-a . На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надати: - скановану копію зазначеного в довідці аналогічного договору (договір надається з усіма додатками); - скановану копію акту(ів) прийому-передачі або іншого(их) документу(ів), що підтверджують інформацію про виконання такого договору в повному обсязі. * Під аналогічним договором, слід розуміти повністю виконаний договір, предмет якого відповідає найменуванню предмета закупівлі. Учасник виправляє невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.