Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 223 784 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 237 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ Прикарпаттяобленерго |
| ЄДРПОУ: | 00131564 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Костюк Василь Васильович |
| Телефон: | +380342594336 |
| E-mail: | Yuliya.Ivanyshyn@oe.if.ua |
| Місцезнаходження: | 76000, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Індустріальна 34 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати первинні документи (видаткові накладні), що підтверджують факт виконання аналогічного договору в частині надходження товарно-матеріальних цінностей на склад попереднього контрагента. На виконання вимог Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав первинні документи (видаткові накладні) до аналогічного Договору № 2023/414 від 14.02.2023 року, у неповному обсязі, що не підтверджує факт виконання даного Договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати первинні документи (видаткові накладні), що підтверджують факт виконання аналогічного договору в частині надходження товарно-матеріальних цінностей на склад попереднього контрагента.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.