Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2025, 00:00
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Інформація про технічні та якісні характеристики: детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інші вимоги зазначено в тендерній документації. Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 45 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 225 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НОВОВОЛИНСКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 03339331 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хижук Ліна |
| Телефон: | +380679862961 |
| E-mail: | vukg@nov-rada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 45400, Україна, Волинська область,місто Нововолинськ, вулиця Лісна, 8 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей з Посиланням на вимоги тендерної документації, щодо виявлених невідповідностей та Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей по закупівлі: Лампа 2W Е27. Код ДК 021:2015:31510000-4 – Електричні лампи розжарення, ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-31-003103-a. 1. ЗАМОВНИКОМ у Тендерній документації в Розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» пп.1.1 та пп.1.2; Додатку №2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Розділу 1 «Вимоги до якості» п. 1.4; №6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації п.3 було зазначено наступні вимоги: 1.1. «1.1. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. 1.2. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Переліки документів та/або інформації зазначено в Додатку №6 до Тендерної документації – для УЧАСНИКА, в Додатку №7 до Тендерної документації – для ПЕРЕМОЖЦЯ». Додаток №2 Розділ 1 п. 1.4. «Учасник надає Гарантійний лист про строк гарантії на товар – не менше 24 місяці з дати підписання видаткової накладної». Додаток №6 п.3. «Учасник надає Гарантійний лист про строк гарантії на товар – не менше 24 місяців з дати підписання видаткової накладної». 1.2. Учасником було надано документ – гарантійний лист гарантії товару.pdf. Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію. Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.08.2025 16:09. Проте Учасник в Гарантійному листі зазначив 12 місяців строк гарантії на товар, а потрібно – 24 місяці, згідно вимог Замовника. 1.3. Учаснику необхідно надати Гарантійний лист про строк гарантії на товар – не менше 24 місяці з дати підписання видаткової накладної. 2. ЗАМОВНИКОМ у Тендерній документації в Розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» пп.1.1 та пп.1.2; Додатку №5 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» (завантажено в ЕСЗ окремим файлом), Додатку №6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації п.4 було зазначено наступні вимоги: 2.1. 1.1. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. 1.2. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (Переліки документів та/або інформації зазначено в Додатку №6 до Тендерної документації – для Учасника, в Додатку №7 до Тендерної документації – для Переможця). Додаток №5. «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» (завантажено в ЕСЗ окремим файлом). Додаток №6 п.4. Проект договору – Учасник повинен долучити повністю заповнений (без зазначення ціни чи вартості договору, без зазначення дати та номера договору) та завізований Проект договору згідно з Додатком 5 до Тендерної документації (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника). 2.2. Учасником було надано документ – проект договору.pdf. Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію. Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.08.2025 16:09. Проте Учасник зазначив в п.2.2 в Проект договору 12 місяців строк гарантії на товар, а потрібно – 24 місяці; не заповнив п.14.6 Проекту договору та приєднав Специфікацію до Проекту договору, яка не відноситься до закупівлі Ламп 2W Е27. 2.3. Учасник повинен долучити повністю заповнений (без зазначення ціни чи вартості договору, без зазначення дати та номера договору) та завізований Проект договору, в тому числі заповнену Специфікацію до договору, згідно з Додатком 5 до Тендерної документації, (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника), згідно вимог Замовника
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.