Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 213 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 21,07 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 24521399 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Фіголь Леся Василівна |
| Телефон: | 380442413147 |
| E-mail: | l.fihol@ducit.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 03151, Україна, Київська область,Київ, вул. Волинська, 26 |
2 |
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ (ІПН 3222000374) виявлено наступні невідповідності: - відповідно п.3.2. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - Лист-гарантія наступного змісту: «Ми, (зазначити найменування Учасника) підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т. ч. додатках до тендерної документації. ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ не надав вищезазначений документ, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати лист-гарантію, згідно п.3.2 Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.