Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 54 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 540 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Квартирно-експлуатаційний відділ м. Чернігів |
| ЄДРПОУ: | 08351733 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вечірська Ганна Володимирівна |
| Телефон: | +380462610113 |
| E-mail: | yo.kev.chernihiv@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14007, Україна, Чернігівська область,Чернігів, вул. Володимира Дрозда,19 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно Додатку 2 до тендерної документації п.1.1.1. вимагалось Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за яким виконано зобов’язання із долученням накладної/накладних чи іншого документу про передачу-отримання товару за умовами цього договору. 2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником було надано 3 договори, але вони не є аналогічними, тому що предметом закупівлі мають бути Трансформатори і у двох із договорів немає специфікації, і суми договору. Таким чином Замовнику не зрозуміло виконані вони чи ні. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення наведених вище невідповідностей Учасник шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити Аналогічний договір із долученням накладної/накладних чи іншого документу про передачу-отримання товару за умовами цього договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.