1. Строк поставки Товару: до 05.09.2025 р. 2.Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах погоджених Сторонами у Специфікаціях та у видаткових накладних. Продавець здійснює доставку Товару Покупцю власним або найманим автотранспортом, якщо таке погоджено Сторонами, за адресою замовника:17400, Чернігівська обл..Ніжинський район, м. Бобровиця, вул. Незалежності,46. 3. Поставка Товару за рахунок: Продавця. 4. Оплата Товару здійснюється Покупцем в наступному порядку: протягом 10-ти (десяти) робочих днів з дати отримання Товару Покупцем згідно підписаної Сторонами видаткової накладної або акту приймання – передачі Товару, шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті на поточний рахунок Продавця відповідно до рахунку-фактури.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 79 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | БОБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04061990 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марченко Аліна Іванівна |
| Телефон: | 380637005621 |
| E-mail: | buh.bobrmr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 17400, Україна, Чернігівська область,Бобровиця, вул.Незалежності, будинок 46 |
7 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.