Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 025 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 32616520 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://det-dnipro.dp.ua |
| Контактна особа: | Чорнобай Андрій Станіславович |
| Телефон: | +380632530399 |
| E-mail: | 92181@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49038, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, Проспект Дмитра Яворницького, 119а |
1 |
В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ПАНЧЕНКО АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2025-07-14-008216-a - Запасні частини для ремонту електричної мережі (код ДК 021:2015 – 31220000-4 - Елементи електричних схем) виявлено невідповідності, а саме: Відповідно до підпункту 1.1 пункту Додатку 2 до ТД Учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, (відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів) згідно ДК 021:2015, а саме інформація подається за формою Додаток 5. Копія або оригінал одного аналогічного договору зазначеного в довідці (з усіма додатками, зазначеними у договорі). У наданій, Учасником у складі тендерної пропозиції, інформації за формою Додатку 5 ТД сума зазначена в довідці та сума аналогічного договору не відповідає наданій видатковій накладній відповідного аналогічного договору. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 43 особливостей, надіслати Учаснику процедури закупівлі ФОП "ПАНЧЕНКО АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: інформацію у формі за Додатком 5 до ТД та аналогічний договір відповідно до умов ТД. ВИРІШИВ: 1. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 43 Особливостей розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції ФОП "ПАНЧЕНКО АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" UA-2025-07-14-008216-a - Запасні частини для ремонту електричної мережі (код ДК 021:2015 – 31220000-4 - Елементи електричних схем).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.