Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 612 678 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 063,39 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А4118 |
| ЄДРПОУ: | 26632364 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ілля Миргородченко |
| Телефон: | +380638859373 |
| E-mail: | headquarters_a4118_2@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А4118 ЄДРПОУ 26632364 ПРОТОКОЛ 02.07.2025 м.Київ №71/2 Уповноваженої особи військової частини А4118 Миргородченко І.І. З метою забезпечення принципів максимальної економії державних коштів, ефективності закупівель, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях, керуючись положеннями Закону України “Про Оборонні закупівлі”, Закону України “Про публічні закупівлі”, Постанови Кабінету Міністрів України “Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” від 11 листопада 2022 р. № 1275, з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України ”Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі — Особливості), уповноваженою особою військової частини А4118, ВСТАНОВЛЕНО: Порядок денний: Під час розгляду першого питання порядку денного встановлено: За результатами розгляду пропозиції учасника-переможця закупівлі ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» код ЄДРПОУ 39803574, поданої на участь у спрощеній процедурі закупівлі за ідентифікатором: UA-2025-06-23-012889-a було встановлено, що пропозиція вказаного учасника не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення). Невідповідність: Учасник у складі пропозиції згідно п. 4.9.1 подав у довідці інформацію про договір, який за предметом закупівлі не є аналогічним до предмета закупівлі у даному тендері. Учасник не подав аналогічний договір згідно п. 4.9.2 Оголошення та не подав документи, які підтверджують факт повного виконання договору (накладні, акти прийому передачі тощо) Учасник має виправити: Учасник має змінити інформацію про аналогічний договір згідно п. 4.9.1 та дозавантажити аналогічний договір з додатками згідно п. 4.9.2 Оголошення (договір який є аналогічним до предмета закупівлі, із додаванням документів, які підтверджують факт повного виконання договору). Відповідно до вимог п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (далі – Особливості ПКМУ №1275): у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Згідно з положеннями п.43 Особливостей ПКМУ №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Під час розгляду другого питання порядку денного встановлено: З огляду на вищезазначене, вказаний недолік пропозиції підпадає під виправлення невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. За результатом розгляду вказаного питання, ВИРІШЕНО: 1. Прийняти рішення про розміщення відносно ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» код ЄДРПОУ 39803574, у закупівлі за ідентифікатором: UA-2025-06-23-012889-a повідомлення з вимогою про усунення невідповідності: “Учасник має змінити інформацію про аналогічний договір згідно п. 4.9.1 та дозавантажити аналогічний договір з додатками згідно п. 4.9.2 Оголошення (договір який є аналогічним до предмета закупівлі, із додаванням документів, які підтверджують факт повного виконання договору)”. 2. Оприлюднити даний протокол у системі Prozorro згідно вимог ст. 10 Закону. Уповноважена особа військової частини А4118 Ілля МИРГОРОДЧЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.