| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 142 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 420 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ |
| ЄДРПОУ: | 07928461 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кирило Гняздовський |
| Телефон: | +380686469435 |
| E-mail: | eccwk_kev_khm@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1) Пропозиція та документи учасника не підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2) Не надано опис з кодом доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту. 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 14.2. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо; 4) усі документи, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою на фірмовому бланку (за наявності) та мають бути оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу і мають містити позначку про дату складання відповідного документу, його вихідний номер та адресата. Завантажені документи, повинні мати підпис керівника або довіреної особи учасника та печатку (у разі її використання). Скановані копії оригіналів документів, які долучаються учасником до пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ; 5) забороняється обмежувати перегляд наданих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб; 6) електронний вигляд пропозиції повинен бути чітким та відображати підписи та печатки, у тому числі нотаріальне посвідчення документів. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). … 14.4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції наступні документи: … 2) Установчі документи (статут, установчий договір / засновницький договір, положення тощо) зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, учасник повинен надати опис з кодом доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу зі змінами). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Підписати пропозицію та документи кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2) Надати опис з кодом доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1) Пропозиція та документи учасника не підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2) Не надано скановану копію оригіналу паспорту у формі ID – картки та довідки про реєстрацію і місця проживання. 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 14.2. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо; 4) усі документи, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою на фірмовому бланку (за наявності) та мають бути оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу і мають містити позначку про дату складання відповідного документу, його вихідний номер та адресата. Завантажені документи, повинні мати підпис керівника або довіреної особи учасника та печатку (у разі її використання). Скановані копії оригіналів документів, які долучаються учасником до пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ; 5) забороняється обмежувати перегляд наданих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб; 6) електронний вигляд пропозиції повинен бути чітким та відображати підписи та печатки, у тому числі нотаріальне посвідчення документів. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). … 14.4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції наступні документи: … 4) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції спрощеної закупівлі та правомочність на укладення договору про закупівлю: Для Учасників юридичних осіб (вимога стосується тільки юридичних осіб) – скановану копію документа, що підтверджує повноваження особи на укладення договору та підписання документів, які передбачені вимогами замовника від імені учасника під час проведення спрощеної закупівлі (наказ про призначення особи на посаду керівника, та/або протокол та/або витяг з протоколу загальних зборів, та/або довіреність, та/або доручення тощо) Для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців: Скановану копію оригіналу паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/картки платника податку (для фізичних осіб-підприємців). Якщо паспорт виданий у формі ID – картки, надаються скановані копії з обох сторін картки та довідку про реєстрацію і місце проживання. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Підписати пропозицію та документи кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2) Надати скановану копію оригіналу паспорту у формі ID – картки та довідки про реєстрацію і місця проживання.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.