Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 768 050 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 680,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 00182082 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Моспан |
| Телефон: | +380487376932 |
| E-mail: | oks.mospan@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65045, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Буніна, 30 |
| Замовник(и): | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр" Одеської обласної ради" |
5 |
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, з урахуванням ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо усунути наступні невідповідності: 1) Відповідно до Додатку 1.1 до Додатку 3 п. 1 п.п.1.2. ТД Учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.2. Для документального підтвердження інформації, зазначеній у довідці, учасник повинен надати оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії аналогічного договору/аналогічних договорів з усіма додатками до них та документи, які підтверджують їх виконання, за всіма договорами, зазначеними учасником у довідці, а саме: видаткові накладні або акти приймання-передачі тощо, позитивний(і) відгук(и) від замовника(ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці. Учасником була надано: 2.Договір про надання послуг та Поставку №006/22-ПХ від 03.11.2022р. на суму 818 098,40 грн. Видаткова накладна №164 від 15 грудня 2022 р. на суму 794 270, 40 грн. Довіреність №237 Дата видачі 15 грудня 2022 р. Відгук про виконання аналогічного договору 21.04.2023 № 1061/19-1 3.Договір №025/24-ПХ від 01.10.2024р. на суму 2 365 357,80 грн. Видаткова накладна №110 від 22 жовтня 2024 р. на суму 2 296 132, 80 грн. Відгук про виконання договору Вих. № 02/12-2 від 02.12.2024 р. Просимо усунути дану невідповідність, та надати всі додатки до вказаних Договорів та документи, які підтверджують їх виконання. 2) Відповідно до п. 6 Додатку 1.2 до Додатку 3 ТД У складі тендерної пропозиції учасник надає достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначаються дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Учасником була надана ЛІЦЕНЗІЯ ДЕРЖАВНА АРХІТЕКТУРНО_БУДІВЕЛЬНА ІНСПЕКЦІЯ УКРАЇНИ від 11 вересня 2019 р. № 51-Л. До того ж Учасником не було надано інформації у вигляді довідки довільної форми (роз’яснення), щодо ліцензування діяльності або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності Джерела безперебійного живлення (Система збереження електроенергії з акумуляторними батареями та комплектом для монтажу) за кодом НК України ЄЗС ДК 021-2015: 31150000-2 – «Баласти для розрядних ламп чи трубок». 3) Згідно Вимог п. 2 Додатку 2 Товар, запропонований Учасником, повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати копію декларації або копію документів за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно з вимогами технічних регламентів саме на «Систему збереження електроенергії ESS»: Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений Постановою КМУ від 16.12.2015 р. № 1067; Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений Постановою КМУ від 16.12.2015 р. № 1077, згідно ДСТУ EN IEC 62040-1:2020 Системи безперебійного живлення. Частина 1. Вимоги щодо безпеки (EN IEC 62040-1:2019, IDТ; ІЕС 62040-1:2017, IDТ);ДСТУ EN IEC 62040-2:2019 Системи гарантованого електропостачання. Агрегати безперебійного живлення. Частина 2. Вимоги до електромагнітної сумісності (EN IEC 62040-2:2018, IDT; IEC 62040-2:2016, IDT); ДСТУ EN 55022:2017 (EN 55022:2010; EN 55022:2010/АС:2011, IDT) «Обладнання інформаційних технологій. Характеристики радіозбурень. Норми та методи вимірювання»; ДСТУ EN 55024:2017 (EN 55024:2010; EN 55024:2010/А1:2015, IDT) «Обладнання інформаційних технологій. Характеристики несприйнятливості завад. Норми та методи вимірювання»; ДСТУ EN 61000-3-2:2016 (EN 61000-3-2:2014, IDT) «Електромагнітна сумісність. Частина 3-2. Норми. Норми на емісію гармонік струму (для сили вхідного струму обладнання не більше ніж 16 А на фазу)»; ДСТУ EN 61000-3-3:2017 (EN 61000-3-3:2013, IDT; IEC 61000-3-3:2013, IDT) «Електромагнітна сумісність. Частина 3-3. Гранично допустимі рівні. Нормування змін напруги, флуктуацій напруги і флікера в низьковольтних системах електропостачання загальної призначеності для обладнання з номінальним струмом силою не більше ніж 16 А на фазу, яке не підлягає обумовленому підключенню. Учасником була надана ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ в якій не повністю вказано ДСТУ згідно документації замовника. Просимо усунути дану невідповідність, а саме надати Декларацію про відповідність з повним переліком ДСТУ, або надати лист-роз’яснення. 4) Згідно Вимог п. 9 Додатку 2 Учасник повинен надати копії Сертифікатів на «Систему збереження електроенергії ESS» щодо відповідності обладнання наступним стандартам: ДСТУ EN IEC 62040-1:2020 п.п. 4.4;4.5;4.7;4.9;4.11;6.2;6.4; ДСТУ EN IEC 62040-2:2019 р. 5, 6; ДСТУ EN 55022:2017, п.п. 5.1, 6.1; ДСТУ EN 55024:2017, п. 4.2.1; ДСТУ EN 61000-3-2:2016, р. 5, п. 7.2; ДСТУ EN 61000-3-3:2017. Учасником було надано Сертифікати на Систему Збереження Енергії ESS, в якому вказано ДСТУ згідно вимог Замовника, проте в них не вказуються п.п. ДСТУ. Просимо усунути дану невідповідність, а саме надати Систему збереження електроенергії ESS з повним переліком п.п ДСТУ Зазначеним Замовником, або надати лист-роз’яснення. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи підтверджуючі вимоги тендерної документації та законодавства. Документи подані Учасником на виправлення невідповідностей повинні бути підписані КЕП.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.