Період оскарження умов закупівлі - по 03-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 283 896 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 838,96 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
| ЄДРПОУ: | 39606435 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чернишева Ольга Миколаївна |
| Телефон: | 380687299055, 380445174827 |
| E-mail: | zakupivli_kp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02002, Україна, Київська область,Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г |
4 |
Вимога про усунення невідповідностей. Замовником вимагалось відповідно до тендерної документації: 1. Відповідно до пункту 8 Розділ ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку 2 до тендерної документації). Учасником на виконання вищезазначеної вимоги надано інформацію не в повному обсягу. А саме, не підтвержено згоду на поставку Товару транспортом Учасника та за його рахунок як окремими партіями (від 100 одиниць), так і в повному обсязі (відповідно до заявки Замовника). Розвантаження на склад Замовника Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, документи які вимагаються.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.