Період оскарження умов закупівлі - по 06-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 155 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 550 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр" Хмельницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 42980032 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Жанна Трембач |
| Телефон: | +380965126527, +0382705716 |
| E-mail: | fin.khmldc@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 29013, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, вул. Подільська, буд. 54 |
5 |
1. Виявлено наступні невідповідностей: 1. Відповідно до вимог викладених п.п. 3.1.1 п.1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції)тендерної документації визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у випадку застосування), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме (зокрема): Листом-погодженням із проектом договору. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.Надати відповідно до вимог викладених у п.п. 3.1.1 п.1 Тендерної документації лист-погодження з проєктом договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.