Період оскарження умов закупівлі - по 20-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 871 109,35 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 711,09 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Тролейбусне депо №3" |
| ЄДРПОУ: | 37765993 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Подошовка Тетяна Іванівна |
| Телефон: | 380936684429 |
| E-mail: | kp.troldepo3@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 61099, Україна, Харківська область,Харків, ВУЛИЦЯ СВИСТУНА, будинок 2-Б |
5 |
26 травня 2025 року електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТАРТ ГРУП» (Код ЄДРПОУ: 43152106) за процедурою відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Акумуляторні батареї за ДК 021:2015 код 31430000-9 - «Електричні акумулятори», № UA-2025-05-14-012154-a.Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТАРТ ГРУП» (Код ЄДРПОУ: 43152106) у процедурі закупівлі № UA-2025-05-14-012154-a виявлені наступні невідповідності: 1. Підпунктом 1.3 пункту 1 додатка 1 до Тендерної документації Замовником зазначено про надання учасником: « - оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою 1, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, імені прізвища і номеру телефону контактної особи замовника за вказаним договором» Учасником ТОВ «СТАРТ ГРУП» (Код ЄДРПОУ: 43152106) надані листи - відгуки, КП «ДРОГОБИЧВОДОКАНАЛ» ДМР та КП «Шляхово – експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Голосіївського району м. Києва», які не містить інформацію, яка зазначена Замовником.Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «СТАРТ ГРУП» (Код ЄДРПОУ: 43152106) шляхом надання листів – відгуків з зазначенням повної інформації, передбаченої підпунктом 1.3 пункту 1 додатка 1 до Тендерної документації за наданими аналогічними договорами (за кожним наданим аналогічним договором), а саме - номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, імені прізвища і номеру телефону контактної особи замовника за вказаними договорами або надати інший пакет документів відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації, який буде містити Довідку учасника про виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 1 Додатка 1, оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою 1 аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі та оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою 1, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, імені прізвища і номеру телефону контактної особи замовника за вказаним договором.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.