| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 370 290,35 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 851,45 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Попередній етап: | Ні |
| Замовник: | Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» |
| ЄДРПОУ: | 45204941 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марта Нос |
| Телефон: | +380976617796 |
| E-mail: | m.nos@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 79039, Україна, Львівська область,місто львів, вул. Золота, будинок 42 |
4 |
Замовник надсилає учаснику ТОВ «НВП «ВІАН» по закупівлі Лампи код ДК 021:2015: 31510000-4 — Електричні лампи розжарення: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) у складі пропозиції учасника надано довідку у разі відустності/наявності невиконаних зобов’язань за раніше укладеним (-ими) договором (-ами) про закупівлю з Замовником, не за текстом згідно вимог Замовника. 2) Посилання на вимогу документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.) п.2 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) Учасник повинен надати довідку у разі відустності/наявності невиконаних зобов’язань за раніше укладеним (-ими) договором (-ами) про закупівлю з Замовником, в тому числі в особі його філії, що призвело до дострокового розірвання договору, і до учасника було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. У разі наявності невиконаних зобов’язань учасником надається підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а саме інформацію про сплату або зобов’язання сплатити штрафи та/або відшкодування збитків (з обов’язковим зазначенням найменування замовника за відповідним договором, номеру та дати укладання договору). Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.