Період оскарження умов закупівлі - по 12-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 120 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державний навчальний заклад "Полтавський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості" |
| ЄДРПОУ: | 40127873 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Дирів |
| Телефон: | +380950007093 |
| E-mail: | ydyriv_dsz@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 36039, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Сінна, буд. 45 |
3 |
1. Відповідно до пункту 9 Додатку 2 до ТД - Учасник повинен надати копію паспорту, або технічного опису, або офіційний лист від виробника, або офіційного представництва виробника в Україні на підтвердження технічних характеристик запропонованого товару, або іншу технічну документацію українською мовою, або надати посилання на офіційний веб-сайт виробника. Учасником в складі тендерної пропозиції підгружені відповідні документи, однак не українською мовою. Надати українською мовою документи, що вимагаються в пункті 9 Додатку 2 до Тендерної документації. 2. У листі Учасника № 05-25/0142 від 14.05.2025 року «Форма тендерна пропозиція» допущено помилку в таблиці Цінова пропозиція: Ціна за одиницю, грн. без ПДВ - 114200 грн., Загальна вартість, грн. з ПДВ – 114600,00. Надати лист з вірними даними.
1. Відповідно до пункту 8 Додатку 2 до ТД - Учасник повинен надати Довідку в довільний формі з інформацією, що засвідчує, що запропонований Товар новий, неуживаний та невідновлений. Надати довідку. 2. Відповідно до пункту 10 Додатку 2 до ТД - Учасник має підтвердити наявність сервісного (-их) центру (-і), представництва/представника в Україні, який (і) забезпечать гарантійну підтримку Товару протягом визначеного гарантійного терміну, шляхом надання довідки в довільній формі, з адресою і контактним телефоном такого центру у складі пропозиції, або уповноваженого представника, що буде здійснювати гарантійне обслуговування. Надати довідку. 3. Відповідно до пункту 11 Додатку 2 до ТД – Учасник має надати гарантійний лист про надання гарантії від виробника на все обладнання строком не менше 60 місяців. Надати гарантію. 4. Відповідно до Таблиці 2.3.1. Додатку 2.3 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону для документального підтвердження інформації, зазначеній у довідці, що подана учасником у складі тендерної пропозиції учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати: договір(и) (з усіма додатками та додатковими угодами до нього у разі їх наявності), на який(і) є посилання у Довідці, документ(и), що підтверджує(ють) факт виконання договору(ів), на який(і) є посилання у Довідці, а саме: - або відгук(и) від контрагента(ів) за договором(ами), вказаним(и) в Довідці із зазначенням предмету договору, номеру договору, дати укладання договору, інформації про добросовісне виконання постачальником/виконавцем/підрядником своїх зобов’язань, відсутність претензій до постачальника//виконавця/підрядника протягом виконання договору; - або підписаний(і) обома сторонами документ(и), який(і) підтверджує(ють) виконання договору(ів). Учасником надана в складі тендерної пропозиції довідка №20 від 14.05.2025 року, в якій зазначено про укладений аналогічний договір з Виконавчим комітетом Білоцерківської міської ради (договір №295 від 22.10.2024 року), однак відсутній документ, що підтверджує факт виконання даного договору. Надати документ, що підтверджує факт виконання договору з Виконавчим комітетом Білоцерківської міської ради (договір №295 від 22.10.2024 року).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.