Період оскарження умов закупівлі - по 03-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 300 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Рідне місто" СМР |
| ЄДРПОУ: | 44712128 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Юдіна |
| Телефон: | +380986211747 |
| E-mail: | ridne.misto23@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 51200, Україна, Дніпропетровська область,м.Самар, вул.Білої Зінаїди, будинок 156-Е |
9 |
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон), приписами Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженні Постанвою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (далі Особливості), уповноваженою особою Комунального підприємства «Рідне місто» Самарівської міської ради розглянуто Тендерну пропозиію учасника торгів фізичної особи-підприємця Щеннікова Олександра Олеговича, за предметом закупівлі Електротовари (UA-2025-04-28-011961-a) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Замовник у Тендерній документації встановив вимоги щодо надання учасником інших документів, а саме: - КОПІЯ витягу з реєстру платника єдиного податку або копію свідоцтва платника єдиного податку (у передбачених законодавством випадках); - КОПІЯ витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, датованою не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі; - КОПІЯ паспорта (для фізичних осіб-підприємців); - КОПІЯ довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб-підприємців). Дані документи відсутні у складі пропозиції. 2) Замовником на підтвердження кваліфікаційним критеріям встановлено вимогу щодо надання копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на техніку. Учасник надав неякісний документ. Вимога надати якісну копію підтверджуючого документу. 3) Замовник вимагав надання гарантійного листа про заміну товару у разі виявлення дефекту. Гарантійний лист відсутній у складі пропозиції. 4) У складі пропозиції відсутній гарантійний лист про постачання товару згідно предмету закупівлі. 5) Відсутній документ який засвідчує якість товару належним документом на «Світлодіодний модуль (заміна LED панелей) НББ МС12 50W 12V 5000К d-170мм на магнітах». 6) Виявлено невідповідність у інформації щодо ДОГОВІР ПОСТАВКИ ТОВАРУ № 01/10-2024/3 від 01.10.2024 року в частині терміну дії договору. Надати інформацію щодо даного договору. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями вказані вище підтвердження. ВИРІШИВ: 1) Надати Учаснику процедури закупівлі виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2) Оприляднити в електронній системі закупівель рішення, щодо усунення невідповідностей Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.