Період оскарження умов закупівлі - по 03-05-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 8 900 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 89 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 32688148 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dniprorada.gov.ua |
| Контактна особа: | Олена Альошкіна |
| Телефон: | +380563743019 |
| E-mail: | tenderteploenergo@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
7 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв’язку зі скороченням видатків підприємства на закупівлю
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
21-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 10-06-2025, 13:54 по 21-06-2025, 00:00
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, надано, у тому числі, довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) №10 від 05.05.2025 року . Проте зазначена довідка не містить інформацію про суму договору та адресу контрагента; 1.2 Всупереч вимогам тендерної документації учасником підписано свою тендерну пропозицію удосконаленим електронним підписом (УЕП) замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно пп.1 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати: довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником не менше одного аналогічного договору із зазначенням предмету договору, суми договору, назви, коду ЄДРПОУ та адреси контрагента. На підтвердження інформації необхідно надати копію анологічного договору з додатками (якщо такі зазначені у договорі), а також документи, що підтверджують його виконання. У розумінні даної тендерної документації, вважатиметься аналогічним договір на поставку товару, аналогічного до предмета закупівлі, який виконаний в повному обсязі; 2.2. Відповідно до розділу «Інформація щодо документів, які надаються учасником» встановлено вимогу: відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати, документи та/або інформацію у відповідності до пп.1 п.1 розділу «Перелік документів, які надаються учасником» Додатку 1 до Тендерної документації; 3.2. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно підписати свою тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.