Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 979 723,11 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 898,62 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області |
| ЄДРПОУ: | 38590042 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тарасова Тетяна Геннадіївна |
| Телефон: | +380462652549 |
| E-mail: | ttarasova@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14037, Україна, Чернігівська область,місто Чернігів, проспект Миру 190-А |
1 |
ПРОТОКОЛ № 18 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Чернігів “05” травня 2025 р. Порядок денний: Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ Полігон Центр (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі комплектів резервного живлення за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок (31154000-0 - Джерела безперебійного живлення) в кількості 21 комплект (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-04-23-010509-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: пункт 1, додатку 1 до тендерної документації № з/п Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: 1 Кваліфікаційні критерії Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Довідка у довільній формі , про наявність досвіду виконання аналогічного договору (аналогічного предмету закупівлі, який зазначено в тендерній документації) за останні 2 роки, разом з документальним підтвердженням про його виконання (копія договору, копії акту приймання-передачі/видаткових накоалних) Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надані копії рахунків на оплату та видаткові накладні без підтвердження їх виконання або факту отримання контрагентом. В Учасника була можливість надати на вибір: довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з обов’язковим наданням підтвердження виконання такого договору, підтвердженням вважається не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі, копії акту приймання-передачі / видаткових накладних з підписами та печатками ( у разі наявності) контрагента. розділ III «Інструкція з підготовки тендерної документації» Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: п. 5 Довідка в довільній формі про погодження з проєктом договору (Додаток 5 до тендерної документації) Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано зазначену довідку. Всі документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів) в електронній системі закупівель (далі – Система). Документи, що розміщуються учасником в Системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду (чіткими та розбірливими для читання). Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено фото протоколу загальних зборів засновників ТОВ Полігон Центр № 1 від 28.05.2019 року та фото наказу про призначення директора. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи та/або інформацію, які підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді: довідки в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з обов’язковим наданням підтвердження виконання такого договору, підтвердженням вважається не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі та копії акту приймання-передачі / видаткових накладних з підписами та печатками (у разі наявності) контрагента. Довідки в довільній формі про погодження з проєктом договору (Додаток 5 до тендерної документації). Сканований протокол загальних зборів учасників ТОВ Полігон Центр № 1 від 28.05.2019 року та сканована копія наказу про призначення директора. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Тетяна ТАРАСОВА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.