Період оскарження умов закупівлі - по 15-04-2025, 00:00
До скасування чи припинення воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 (зі змінами), операції з постачання товару для забезпечення транспорту Державної служби з надзвичайних ситуацій, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, обкладаються податком на додану вартість за нульовою ставкою згідно постанови КМУ від 2 березня 2022 № 178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 57 834,66 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 289,17 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області |
| ЄДРПОУ: | 08804689 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://arz.pl.ua |
| Контактна особа: | Лілія Ільянова |
| Телефон: | +380532567500 |
| E-mail: | l.ilianova@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 36007, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Решетилівська, 53 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) та керуючись пунктом 3 Розділу V тендерної документації «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Після розкриття тендерних пропозицій закупівлі UA-2025-04-10-014315-a за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 31610000-5 Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів (Електропроводка від носія до робочого органу машини механізованого розмінування MV-10) пропозиція ТОВ «АЗТЕХ-УКРАЇНА», ЄДРПОУ 30540303 має невідповідності в поданих документах, які не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі. Учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин. Абзацами 5-8 частини 16 статті 29 Закону про публічні закупівлі передбачено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити: 1. перелік виявлених невідповідностей; 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Таким чином, Учаснику необхідно надати: 1. Відповідно до п.1 Додатку 1 на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку за Формою 1 про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та сканкопію видаткової накладної або акти приймання-передачі, що свідчать про поставку товару в повному обсязі по договору, наданому згідно вимог. Надати документи, які підтверджують виконання поставки в повному обсязі заявленим Договорам №06/11-2024/АЛ-2 від 06.11.2024 р. та Договір №06/11-2024/АМ-1-313 від 06.11.2024 р. 2. У зв’язку із втратою чинності Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», що робить неможливим використання удосконаленого електронного підпису (УЕП та ідповідно до п 1. Розділу ІІІ тендерної документації «учасник накладає електронний підпис (КЕП), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису». Учасник підписує документи, надані на підтвердження усунення невідповідностей кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а також, за можливості, тендерну пропозицію. 3. Учасник у вих.№172 від 15.04.2025 «Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики» своїм підписом надає згоду на строк гарантії на товар «протягом гарантійного строку заводу-виробника, але не менше ніж 12 календарних місяців». На підтвердження п.4 у складі тендерної пропозиції Учасник надає Лист-гарант у довільної формі щодо гарантійного строку з дати його передачі Покупцю (протягом гарантійного строку заводу-виробника, але не менше ніж 12 календарних місяців). Згідно п.1 Розділу ІІІ та п.6 Додатку 1: «У випадку, якщо документи, які вимагаються цією тендерною документацією, не передбачені законодавством для окремих учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі пропозиції лист - пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють Учасника процедури закупівлі від складання/отримання таких документів».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.