Період оскарження умов закупівлі - по 15-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 996 197 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 961 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 29 885 UAH |
| Замовник: | Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України" |
| ЄДРПОУ: | 40108981 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дамір Тенчурін |
| Телефон: | +380443632447 |
| E-mail: | tender.center.npu@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 |
3 |
1) п. 7 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, та/або наказом про призначення, та/або довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів (договору про закупівлю). 2) п. 10 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (з додатками та іншими його невід'ємними частинами) разом з банківською гарантією. У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є не голова правління банку, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (а саме – уповноваженої особи банка-гаранта, яка підписала відповідний документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, тобто, особи, яка уповноважила підписанта банківської гарантії на підпис банківської гарантії; наприклад, голови правління банку, члена правління банку тощо). У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є голова правління – його повноваження повинні бути підтверджені статутом (або іншим установчим документом банку) з накладенням КЕП банку, а також документом, згідно з яким такого голову правління було призначено на посаду, з накладенням КЕП банку. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії згідно з вимогами законодавства. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції було надано: 1. Довіку про повноваження щодо підпису від 14.04.2025 № б/н в якій зазначено додатком про витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, самого витягу в документах не надано. 2. БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № G0425/0877 до якої не надано листа-згоди від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії згідно з вимогами законодавства Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, та/або наказом про призначення, та/або довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів (договору про закупівлю). 2. Лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії згідно з вимогами законодавства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.